Ik was vandaag bij mijn tandarts en was helemaal verbaasd... ze werden echt letterlijk platgebeld door allemaal mensen die voor de feestdagen of voor het einde van het jaar nog even snel naar de tandarts wilden. Ikzelf heb een nieuwe afspraak nodig en kan de tweede week van januari pas terecht
Ik vond het echt raar... ik heb wel eens gehoord van kerstdrukte bij een winkel maar bij de tandarts? Ik vond het wel grappig... benieuwd of jullie deze ervaring ook hebben?
Zouden mensen het doen om een eigen risico betaling volgend jaar tegen te gaan ofzo? Of wil iedereen voor de feestdagen nog even het gebit op orde hebben?
Ik vond het echt raar... ik heb wel eens gehoord van kerstdrukte bij een winkel maar bij de tandarts? Ik vond het wel grappig... benieuwd of jullie deze ervaring ook hebben?
Zouden mensen het doen om een eigen risico betaling volgend jaar tegen te gaan ofzo? Of wil iedereen voor de feestdagen nog even het gebit op orde hebben?
Re: Kerstdrukte bij de tandarts?!
Ik moet zeggen dat het bij mij momenteel nogal meevalt, maar wat niet is kan nog komen..
Standaard verhaal in December he?!!
Is niet mijn idee van een feestje :smt003
Ik stuur als ik een lieve tandarts heb wel altijd een kaartje :)
Er kwamen zelfs mensen om zich als nieuwe patienten in te schrijven, en die assistente, die arme assistente die overspoeld werd door de telefoon, die moest tegen iedereen zeggen dat er geen plek meer was tot in het nieuwe jaar.
Die mensen die dan in het nieuwe jaar moesten die dropen ook af.
Echt bizar. Ik heb het nog nooit zo druk daar gezien als vandaag.
Moest ook voor het eerst eigenlijk langer wachten dan normaal. Ze zijn meestal heel stipt, maar nu liep het allemaal wel uit.
Voelde me bijna bezwaard dat ik nog een nieuwe afspraak nodig had! ;) :P
Dat lijkt mij de reden dat mensen naar een andere praktijk willen,
Ik moet eerlijk bekennen dat ik weinig nieuws gevolgd heb afgelopen weken.
Wel balen als je zelf wel iets nodig hebt nu van de tandarts.
denk nu niet dat er op grote schaal mensen van tandarts gaan wisselen voor een paar euro verschil in prijs voor dit of dat.
+1 komen in janurai maar terug, is ook beter voor de tandtechnieker. Snap niet dat er nog tandartsen zijn die daar intrappen.
en ja, eigenlijk zou je die mensen best wel kunnen zeggen dat ze in januari terug moeten komen, ik zou dat niet zo raar vinden. Maar goed, het is nu toch zo druk dat veel van die mensen tot het volgende jaar moeten wachten.
De meeste gaan tijdens de kerstvakantie hard aan het werk om alles voor de bakker te krijgen.
Ook ik heb dus niet echt vakantie: Ik moet mijn eigen tarief verzinnen en bekend maken en daarnaast nog met 3 tandartsen in overleg. Ook de contracten worden nu belangrijker en de info druppelt heel langzaam binnen. Bepaalde keuzes hierin beinvloeden wederom de prijzen en ook de manier van factureren.
Ik kreeg trouwens gister mensen bij me in de praktijk omdat ze in hun eigen praktijk niet meer voor januari terecht konden.
Met 3 tandartsen in overleg? Wat lees ik nu? Je gaat toch geen prijsafspraken maken? :smt018
Anders lezen we straks nog in de krant: Kartelvorming in het Pittoreske Dinxperlo. Dat moeten we natuurlijk niet hebben. :roll: