Gebit van celebrity's

Author:
Soul
Posted:
zo, 01/23/2011 - 01:43
Bijna alle celebrities hebben één ding gemeen: kaarsrechte, parelwitte tanden. Maar wie heeft er nou de mooiste lach, denk jij? Discussieer er hier over en post gerust foto's!
Attach
Jelle1

Kweenie hoor, maar op mijn beeldscherm staat zijn gebit nagenoeg recht.

Met de nadruk op 'nagenoeg' dan....[attachment=0]wa.jpg[/attachment]
Toegegeven: dit is ook wel een érg slechte foto....

Helemaal serieus was het ook niet hoor, van die beugel. Hoewel ik echt denk dat een tikkie rechter al een heel ander beeld zou geven.

Maar dan moet het ook een tikkie schoner.

Misschien is Willem bang voor de tandarts zoals zo velen?
gezien zijn gebit dat vol met tandsteen zit, zie ook wat teruggetrokken tandvlees, of lijkt het maar zo..? :o

en over het gebit van een boel Celebs.. :smt017
je kan toch zien dat heel veel Celebs nep tanden hebben hoor, de mond vol met facings, en misschien hebben een paar wel een klikgebit? :)
en trouwens super mega witten tanden zijn nu echt UIT. ( tenzij men van zichzelf echt witte tanden heeft ..)
En in Frankrijk zijn ze al bezig om echt natuurlijk uitziende tanden en zelfs gebitprotheses te maken, met een paar iets scheve tanden tussen door
erbij zetten, oogt natuurlijker, heb ik van mijn Franse vriendin vernomen, velen daar willen geen super witte rechte tanden meer hebben.
dus de Celebrity's super white smile is OUT.
wo, 11/30/2011 - 18:56 Permalink
Jelle1

Er zijn genoeg celebs met een niet al te fraai gebit. Neem nou onze eigen Willem Alex

Gaat toch nog wel? Niet iedereen heeft gelukkig een strak, wit gebleekt beugelbekkie. Ik zie wel wat afwijkingen maar dit is volgens mij wel een gemiddeld gebit voor iemand van rond de 50. Wordt tijd dat ie koning wordt trouwens, straks hoeft het niet meer..

WA is 44 jaar.
wo, 11/30/2011 - 18:59 Permalink