Pijn na witte vullingen

Author:
Carolien30
Posted:
do, 12/08/2011 - 09:08
Hallo

Ben afgelopen vrijdag bij de tandarts geweest. Zilveren vulling zijn eruit geboord, witte vullingen er voor in de plaats. Nu heb ik ontzettend last van mijn tand. Alleen bij warm eten 's avonds neemt het toe. Zakt wel af met innemen van paracetamol. Zakt gelijk weg. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Dinsdag zei de tandarts dat ik het aan moest kijken omdat witte vullingen pijnlijker waren als die anderen. Maar vanmorgen weer gehuild van de pijn. Na paracetamol inname zakte het weer weg. Gisteren vrij rustige dag gehad qua pijn. Ik snap er niks meer van. Ik weet echt niet wat ik moet doen!
Carolien30

Bedankt! Ik zal het vanavond is uittesten met het avondeten. Is dat het geval bel ik morgen gelijk de tandarts. Zo wil ik echt niet verder. Is het niet zo dat als je een ontsteking zou hebben paracetamol helemaal niet werkt? En je constant pijn moet hebben?
do, 12/08/2011 - 13:35 Permalink
Carolien30

Ok dan zou het dus toch nog een onsteking kunnen zijn. Dat vind ik een minder prettig idee. Ik twijfel alleen nog even of het nu napijn is van die witte vullingen of echt een ontsteking. Wat raad u mij aan om te doen? Kan dit nog aangekeken worden tot over het weekend? Wil niet weer voor niks naar de tandarts net als dinsdag. Maar wil het ook niet erger maken. Werd niks aan de pijn gedaan alleen 2 foto's gemaakt. Ik moest het nog maar deze week aankijken! Zo lopen de kosten natuurlijk ook op.
do, 12/08/2011 - 13:54 Permalink
Carolien30

Ik ben afgelopen vrijdag geweest naar de tandarts. Die heeft de tand wat bijgeschaafd in de hoop dat hij te hoog was. Hij reageerde nog op koud dus volgens hem leefde de zenuw nog en kon het nog 2 kanten op gaan. Goed en slecht. Dus ik kon weer naar huis. Zaterdag weinig last ervan gehad. Maar zondag begon het weer in vlagen. 6 paracetamols geslikt toen over de dag. Maandag en dinsdag zelfs 8. Dinsdagavond begon zelfs mijn kaak ook zeer te doen en gisteren ook. Misschien dat dat komt omdat ik maar 1 kant gebruik om te eten en dat overlast is. Dat hoop ik tenminste. Gisteren heb ik het kunnen doen met 2 paracetamols. Pas 's avonds overigens. Pijn aan de tand is minder. Aanhoudende pijn bedoel ik dan. Wel nog steeds gevoelig met koud en warm. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet? Het lijkt minder te worden maar die kaak stelde me niet gerust. (al moet ik nu zeggen dat het nog meevalt op het moment maar weet niet hoe het vanavond is natuurlijk) Ik blijf zo op en neer naar de tandarts gaan (ben al 2x terug naar huis gestuurd. Wat denken jullie?
do, 12/15/2011 - 11:39 Permalink
Carolien30

Kan iemand mij geruststellen.? Of juist niet.... Ik zit een beetje met het feit dat we rond kerst zitten. Het gaat op en af met de pijn. Donderdag en vrijdag heb ik 2 rustige dagen gehad. Maar 2 paracetamol hoeven pakken toen ik naar bed ging. Zaterdag weer meer last. Ik kan er geen touw meer aanvast knopen. Het bonst niet ofzo. Alleen met koud en warm. Bijten erop is ook niet gevoelig.
ma, 12/19/2011 - 09:12 Permalink