Ik heb vrij recent een brug laten zetten..
Deze zit nu voor de tweede keer los en weer laat ik deze op advies van de tandarts zitten om ook de andere brug-kies los te laten komen.
Nu was ik net gaan tanden poetsen en mijn flosdraad brak inneens af o.O ik voelen met mijn tong.. Ligt er een stuk metaal bloot =S !!!
Is er een stuk van de buitenkant af! Het is een achterste hoek van een kies met vier "hoeken" (if you snap wat I mean?) wat is afgebroken.. Ligt er inneens bijna een kwart van mijn kies aan metaal bloot =O
Nu moet ik natuurlijk bellen en op afspraak bij de tandarts...
Maar wat nu?!? Wat krijg ik voor kosten? Wat zijn mijn rechten? Zit er garantie op zo'n ding?
Niet dat ik me dalijk wat laat wijsmaken of rekeningen door me neus laat boren..
Ik heb hier al veel geld voor betaald en we hebben het niet arm ofzo maar als ik weer zou moeten betalen moeten we weer zo sober gaan leven, net nu ik leer het minder te doen en ook wel de lol van in leer te zien...
Ik hoor graag van jullie!
Deze zit nu voor de tweede keer los en weer laat ik deze op advies van de tandarts zitten om ook de andere brug-kies los te laten komen.
Nu was ik net gaan tanden poetsen en mijn flosdraad brak inneens af o.O ik voelen met mijn tong.. Ligt er een stuk metaal bloot =S !!!
Is er een stuk van de buitenkant af! Het is een achterste hoek van een kies met vier "hoeken" (if you snap wat I mean?) wat is afgebroken.. Ligt er inneens bijna een kwart van mijn kies aan metaal bloot =O
Nu moet ik natuurlijk bellen en op afspraak bij de tandarts...
Maar wat nu?!? Wat krijg ik voor kosten? Wat zijn mijn rechten? Zit er garantie op zo'n ding?
Niet dat ik me dalijk wat laat wijsmaken of rekeningen door me neus laat boren..
Ik heb hier al veel geld voor betaald en we hebben het niet arm ofzo maar als ik weer zou moeten betalen moeten we weer zo sober gaan leven, net nu ik leer het minder te doen en ook wel de lol van in leer te zien...
Ik hoor graag van jullie!
Re: Losse brug en afbrekende toplaag ervan
Het is immers nog nooit goed geweest.
Ik zou zeker niet ervoor gaan betalen, gewoon terug laten plaatsen en thats it..
Als een nieuwe uitlaat er na een paar dagen afvalt, wordt het ook normaal gratis hersteld.
SUCCES ......
Peter
Dat is voor mij te duur...
En mij leek en ik begreep dat een garantie van een consumentenproduct zoals een uitlaat en een medisch product zoals een brug anders in de garantie zijn..
Niet betalen is lastig.. DFA doet alle betalingen voor ze...
En als ik aan DFA niets betaal krijg ik na een paar weken trouble..
Plus het feit dat ze domweg de papieren behandelen die ze van de tandarts krijgen dus naar mijn weten er niets mee te maken hebben...
Bedankt voor uw succeswens ^^