Kies pijn ondanks reiniging bij tandarts

Author:
Riverskill
Posted:
za, 12/24/2011 - 10:35
Hallo Allemaal

Ik heb al een paar weken kiespijn en het wordt steeds erger. Ik ben bij de tandarts geweest, foto gemaakt, niets te zien.
Wel is mijn tandvlees ontstoken en heeft hij het schoongemaakt, met verdoving. Ondanks de verdoving deed het heel erg zeer, vooral als hij met water tegen de pijnlijke plek aankwam. Met een krabbertje ging het wel. Nu is de pijn inmiddels helemaal niet weg, het is juist erger geworden.
Ik heb een mondspoeling voorgeschreven gekregen maar het spoelen daarmee veroorzaakt nog meer pijn.
Pijnstillers werken niet, ik had gehoopt dit over de feestdagen te kunnen tillen, maar het wordt erger, de pijn straalt uit naar mijn oor.
Ik heb het gevoel dat er toch iets zit en dat het iets anders is dan ontstoken tandvlees. Ik heb zin om die kies gewoon maar te laten trekken, ik weet niet meer wat ik moet doen.
help!!!

groetjes River
Newtan

Wat je kan doen is wat zachte kaas, pindakaas, lippenbalsem, roomboter of iets anders vettigs op de pijnlijke plek smeren.
Zo goed mogelijk droog maken met een zakdoekje van tevoren.
Het kan moeilijk zijn om er bij te komen. En dan helpt één keer er op doen niet.
Dan ben je elke dag wel een keer of tien bezig om er iets vets op te smeren.
Maar het helpt wel even.
za, 12/24/2011 - 13:48 Permalink
Riverskill

Hallo

Ik ben dan toch maar op kerstavond bij de tandarts geweest. Trekken was idd geen optie, dat zou de boel verergeren.
Alles helemaal ontstoken en nu heb ik antibiotica en pijnstillers.
Ik kon gisterenavond niet eens meer praten, zo erg. Poeh, dat heb ik echt nog nooit gehad.oor, kaak, alles pijn.
Dus vol drugs naar bed. Het doet nu nog wel pijn, maar het is te doen.

bedankt voor alle hulp en tipzz

River
zo, 12/25/2011 - 12:11 Permalink
Riverskill

Hallo Allemaal

Mijn verhaal zielige kerst krijgt nu ook een zielig oud en nieuw vervolg.
Ik ben bij de tandarts geweest op kerstavond en ik kreeg antibiotica voorgeschreven, hij zei dat de boel ontstoken was, plus een doos Brufen.
Helaas, het helpt niet.
Nog steeds pijn en er zit een dikke zwelling achter in mijn mond in mijn 'wangvlees'.
Vandaag maar weer naar een tandarts ( weer een die dienst heeft, ik zie wat tandartsen ineens) en deze tandarts heeft het vermoeden dat bij het verdoven
er een ontsteking is ontstaan. De zwelling zit namelijk precies op de plek waar de verdoving is gegeven.
Nu moet ik morgen naar de kaakchirurg om een foto te maken. Ik maak me zorgen. Ze gaan toch niet eng in me snijden of zo he???

groetjes River
do, 12/29/2011 - 22:30 Permalink