Na een bezoek aan de tandarts omdat mijn tandvlees wat heftig was hebben we een foto gemaakt. Geen gaatjes te zien. Hij stuurde me alweer zowat weg totdat hij bij 1 wortelpunt wat vocht zag. Ik was toen verkouden ( kies zit boven ) . Hij testen met koud en kloppen , reageerde verder normaal. Een week later zat hele neusgat dicht aan die kant en een pijn , nu doen alle kiezen weer zeer boven aan de rechterkant. tandvlees ook weer gevoelig.
Komt dit door een verkoudheid of is het wat anders. Neus is alweer aardig los. Pijn wordt ook minder. Bij het werk heb ik er wel veel last van , hoofdpijn , doet naast mijn neus zeer , onder mijn oog + oor. Ook zag de huisarts vocht achter mijn trommelvlies. Ben ook behoorlijk moe.
Ben het spoor compleet kwijt. Moet ik gewoon uitzieken of is er wat anders aan de hand.
Komt dit door een verkoudheid of is het wat anders. Neus is alweer aardig los. Pijn wordt ook minder. Bij het werk heb ik er wel veel last van , hoofdpijn , doet naast mijn neus zeer , onder mijn oog + oor. Ook zag de huisarts vocht achter mijn trommelvlies. Ben ook behoorlijk moe.
Ben het spoor compleet kwijt. Moet ik gewoon uitzieken of is er wat anders aan de hand.
Re: Problemen met 1 kant boven
Als je weerstand lager is kun je verkouden worden, maar kunnen ook ontstekingen in je tandvlees opvlammen (en ook van het ziek zijn zelf kan je weerstand tegen andere kwalen minder zijn). Ben je inmiddels alweer wat verder opgeknapt?
Gister naar de tandarts geweest. weer foto's gemaakt was niks op te zien , weer getest was ook allemaal goed. Wel stond 1 vulling te hoog die is afgeslepen.
Werd vanmorgen wakker met fikse hoofdpijn. Ga vandaag buiten even lekker wat frisse lucht scheppen. Mijn vader en moeder zijn ook al verkouden , ik ga uit van een griep.
Beterschap