link tussen verstandskies en kaak, of niet??

Author:
fygosar
Posted:
di, 11/15/2011 - 13:13
Afgelopen week had ik (dacht ik) kiespijn. (even ter info; ik ben bekend met aangezichtspijn, welke reeds onder controle is. Inmiddels ook gestopt met medicatie hiervoor en in het bezit van een splint) heb al een paar weken mijn splint niet in gehad. Afgelopen weekend dacht ik dus last te hebben van kiespijn, mijn verstandskies onderin. Al jaren is deze gevoelig, maar nooit iets aan te zien. Foto's en alles is gemaakt, niets te zien dus. Wellicht zouden die klachten te maken kunnen hebben met het klemmen van de kiezen in de nacht. vandaar de splint. Echter afgelopen week een dag een gevoelige kies, geen kiespijn, maar wel zodanig gevoelig, dat een pijnstillertje wel wenselijk was. met warm/koud is het niet gevoelig, eten en drinken ook niet. Alleen als ik mijn tanden poetste, was het gevoelig. Na de pijnstiller geen last meer gehad. Was ook echt maar 1 dag.
de dagen later is mijn onderkaak gevoelig, precies "onder" de pijnlijke kies lijkt is het gevoelig. Niet zeer, meer het gevoel alsof er een blauwe plek op mijn kaak zit.
Aangezien ik een enorme angsthaas ben, durf ik natuurlijk niet direct naar de tandarts te rennen. ben niet verkouden, ben niet gevallen enz.

heeft het een met het ander te maken, of niet?

Enig idee wat dit kan zijn?

Gr. Monique