implantaat

Author:
Gonneke
Posted:
wo, 01/11/2012 - 17:45
Hallo geachte mensen,

Ik heb 6 jaar geleden een implantaat laten zetten in de bovenkaak. Daarop is een kies gemonteert.

Maar de laatste tijd voel ik als ik spring dat implantaat zitten. Niet dat het zeer doetof zo, maar toch.

Beetje raar gevoel. Ik heb heel erg stress op dit moment. Kan het zijn dat het daardoor komt?

Ik heb geenn pijn, maar ik voel m wel als ik spring. Dat springen doe ik met dansen dus kan je niet zeggen spring dan maar niet.
Is het niet nodig naar de chirurg te gaan die het implantaat gezet heeft?
vr gr
dododo
Newtan

Meestal is de koppeling tussen implantaat en kroon of opbouw los.
Dat moet wel snel gefixt worden, anders wordt het metaal te wijd en heb je een nieuwe opbouw nodig.
Dus met een maand of zes weken moet er wat aan gebeurd zijn.

Heel soms laat het implantaat los.
wo, 01/11/2012 - 20:47 Permalink
Gonneke

beste tandarts,

Dankuwel voor het antwoord. Ik heb een afspraak met de chirurg die het implantaat heeft gezet.

Dat is 19 januari. Ik hoop dat het niet te laat is. Raar gevoel is het.

vriendelijke groeten
Dododo
do, 01/12/2012 - 22:34 Permalink
Gonneke

Dat laatste had ik niet gelezen. Nu pas omdat ik een nieuwe vraag had. Ik had de afspraak al gemaakt.

Het is weg nu. Het kwam toch door een verkoudheid. De chirurg zei wel dat ik eens naar een neus/keel en oorarts moest gaan. Omdat er iets uitsteekt of zo wat bij vollopen last kan veroorzaken.

Ik weet niet precies wat ie bedoeld, maar in ieder geval moest ik daarheen gaan. Mn neus zit de laatste paar jaar ook steeds dicht.

Maar nogmaals bedankt tandarts voor het antwoord

vr gr
dododo
vr, 02/10/2012 - 12:57 Permalink