hallo,
Ik ben vorige week donderdag (5 januari) naar de tandarts geweest om een afgebroken kies te laten vullen. Dit was een vrij diep gat, tot vlak bij de zenuw. na het uitboren heeft de tandarts een staafje in mijn kies geplaatst en deze gevuld met witte vulling. Sinds de behandeling heb ik tot en met vandaag last als ik iets kouds en/of warms eet of drink. Dit is sinds donderdag wel minder geworden.
Nu heb ik sinds dinsdag last dat het af en toe klopt rond de kies en dat ik druk voel in mijn kaak. Ook heb een soort van metaal-smaak in mijn mond. Dit is niet altijd aanwezig. Hoort dit bij de soort behandeling of is het verstandig om nog eens terug te gaan?
Gr. Bram
Ik ben vorige week donderdag (5 januari) naar de tandarts geweest om een afgebroken kies te laten vullen. Dit was een vrij diep gat, tot vlak bij de zenuw. na het uitboren heeft de tandarts een staafje in mijn kies geplaatst en deze gevuld met witte vulling. Sinds de behandeling heb ik tot en met vandaag last als ik iets kouds en/of warms eet of drink. Dit is sinds donderdag wel minder geworden.
Nu heb ik sinds dinsdag last dat het af en toe klopt rond de kies en dat ik druk voel in mijn kaak. Ook heb een soort van metaal-smaak in mijn mond. Dit is niet altijd aanwezig. Hoort dit bij de soort behandeling of is het verstandig om nog eens terug te gaan?
Gr. Bram
Re: pijn na vullen diep gat
Ik denk dat de vulling aan het loslaten is, Bram.
De rommel die zich daaronder ontwikkelt smaakt inderdaad vies.
Vraag me ook wel af welke kies het eigenlijk is.
Ik laat je wel weten hoe het gegaan is.
Dat ik daar nou niet op gekomen ben.
Leerzaam
Ik moet namelijk over 2 weken weer langskomen om opnieuw een aantal oude vullingen te laten verwijderen. Deze keer in mijn onderkaak links. de week daarop is rechts aan de beurt. Kost me een rip uit mijn lijf.
Ik merk wel dat ik na een verdoving zo'n 2 á 3 dagen last heb van mijn kaak. kan de verdoving zijn maar ook spierpijn van het ophouden van mijn mond.