hoi,
Een maandje terug kreeg ik opeens erg veel last van mijn tandvlees, na een paar dagen merkte ik met lachen dat iets in de weg zat en toen voelde ik een bult boven mijn tandvlees (bovenkaak) als ik het aanraakte was het ook erg gevoelig en de omgeving ook ik voelde het door mijn hele tand trekken niet pijnlijk een raar gevoel.. nu heb ik nergens meer last van alleen de bult zit er nog steeds en ik voelde vandaag eens en het is vrij hard ik ben nu wel erg bang! het zit net op die lijn van je bovenkaak en is ongv 1cm groot.
weet iemand wat er is?
Een maandje terug kreeg ik opeens erg veel last van mijn tandvlees, na een paar dagen merkte ik met lachen dat iets in de weg zat en toen voelde ik een bult boven mijn tandvlees (bovenkaak) als ik het aanraakte was het ook erg gevoelig en de omgeving ook ik voelde het door mijn hele tand trekken niet pijnlijk een raar gevoel.. nu heb ik nergens meer last van alleen de bult zit er nog steeds en ik voelde vandaag eens en het is vrij hard ik ben nu wel erg bang! het zit net op die lijn van je bovenkaak en is ongv 1cm groot.
weet iemand wat er is?
Re: help! harde bult onder tandvlees
nee het is niet bij mijn voortanden het zit achteraan bij mijn kies, en je hebt daar een soort verdikking al geen idee wat dat is als je voelt met je vinger boven je tandvlees richting je kiezen voel je op een gegeven moment een verdikking denk dat het bot is en daar zit die bult ook boven op, als ik er op duw is het best wel gevoelig maar het doet geen pijn en ik voel het dan ook na mijn kies gaan als ik eraan kom.
dankje voor het reageren trouwens!
maar het zit er nu al een maand! ik dacht kijk het even aan het is wel minder geworden maar het zit er nog steeds.. het word toch maar eens tijd om de tandarts te bellen dan :o