Help ! , Een vuurrood bultje onder mijn kies

Author:
DvdH87
Posted:
wo, 01/25/2012 - 23:09
Hallo ,

Ik heb een foto geupload op mijnalbum.nl graag bekijken en mischien kunt u mij vertellen wat het is eventueel?

Gr Danielle

Klik op de link hieronder

http://www.mijnalbum.nl/Album=EJOFOF47
gorilla

de foto is er slecht en je verteld er er weinig bij, hoelang zit het er al, verandert het, doet het pijn, wanneer doet het pijn, smaakt het vies, wat is er met die kies gebeurd (er lijkt een hele grote vulling in te zitten), heb je rare dingen in je mond gedaan etc etc

Ik denk dat het een fistel is maar de foto is zo slecht en de informatie zo beperkt dat het net zo goed een melanoom zou kunnen zijn
wo, 01/25/2012 - 23:18 Permalink
DvdH87

de foto is er slecht en je verteld er er weinig bij, hoelang zit het er al, verandert het, doet het pijn, wanneer doet het pijn, smaakt het vies, wat is er met die kies gebeurd (er lijkt een hele grote vulling in te zitten), heb je rare dingen in je mond gedaan etc etc

Ik denk dat het een fistel is maar de foto is zo slecht en de informatie zo beperkt dat het net zo goed een melanoom zou kunnen zijn

Ik denk zal een foto er neerzetten mischien kan iemand meteen zien wat het is.
Om even antwoord op je vragen te geven , Ik heb het sinds een week of 3 , en het jeukt af en toe
Ik heb geen rare dingen in mijn mond gedaan. , Met mijn kies zelf is niks gebeurd.
Het smaakt ook niet vies , en het doet geen pijn ,

Hopelijk kun je hier iets meer mee

gr
wo, 01/25/2012 - 23:32 Permalink