Gaatje laten vullen, maar meer pijn dan voordien

Author:
duikertje85
Posted:
za, 01/28/2012 - 16:10
Hoi,

Ik heb twee weken een gaatje laten vullen. Ik had er niet veel last van, maar het was al wel best groot aan het worden zei de tandarts.

Goed, het is dus opgevuld geweest, maar 2 weken later heb ik er eigenlijk veel meer last van dan voordien. Het is al pijnlijk om gewoon een glas water te drinken of koude lucht in te ademen, erg vervelend.

Heb hierover naar mijn tandarts gebeld vorige week, die zei dat het nog wel enkele weken gevoelig kon zijn en zolang ik niet 's nachts wakker word van zeurende pijn hoeft het nog niet ontzenuwd te worden. Ik heb eigenlijk ook niet veel zeurende pijn, echt vooral bij warm en koud.

Weet iemand wat er aan de hand is? Ben sowieso al erg obsessief bezig met mijn tanden en heb elke dag wel ergens anders pijn in mijn mond, maar dit is echt vervelende pijn bij die ene tand...
Romy32

Tja, eigenlijk heeft je eigen tandarts je al een heel goed advies gegeven:
Heb hierover naar mijn tandarts gebeld vorige week, die zei dat het nog wel enkele weken gevoelig kon zijn en zolang ik niet 's nachts wakker word van zeurende pijn hoeft het nog niet ontzenuwd te worden. Ik heb eigenlijk ook niet veel zeurende pijn, echt vooral bij warm en koud.

Dus als je nog steeds geen zeurende pijn hebt, kun je nog wel even afwachten.
zo, 01/29/2012 - 10:30 Permalink