Net begin wkb gehad goede keuze?

Author:
Tanjaatjuhh
Posted:
di, 01/31/2012 - 13:59
Ik loop al maanden te sukkelen met pijn aan 1 kant boven , zie mijn vorige topic.

Nu vandaag weer heen geweest , gebit was erg gevoelig voor zoet. Als er een stukje koek of dergelijk op de kies bleef zitten werd ik gek vd pijn.
Ook deed de vulling zeer , alsof er druk op stond. Bij 1 wortelpunt was vocht te zien maar niet overduidelijk een ontsteking. Toch hebben we naar maanden sukkelen de kies opengehaald en behandeld.

Juiste beslissing of niet?
TandartsRooker

Dat zal moeten blijken. Als de behandeling er voor heeft gezorgd dat je geen pijn meer hebt, dat denk ik dat het een goede beslissing is geweest. Ik kan niet beoordelen of dit ook de enige optie was om de pijn te verlichten. Je hebt een wortelkanaalbehandeling gehad?

Update: ah, ik begrijp nu je afkorting wkb.....wortelkanaalbehandeling.
di, 01/31/2012 - 14:03 Permalink
Tanjaatjuhh

Dat zal moeten blijken. Als de behandeling er voor heeft gezorgd dat je geen pijn meer hebt, dat denk ik dat het een goede beslissing is geweest. Ik kan niet beoordelen of dit ook de enige optie was om de pijn te verlichten. Je hebt een wortelkanaalbehandeling gehad?

Update: ah, ik begrijp nu je afkorting wkb.....wortelkanaalbehandeling.

Ik was er al 3 keer geweest , heb al 3 maanden last. Ja sorry van de afkorting. Ik werd er een kluizenaar van zon last had ik in mijn mond. Was al bij mondhygieniste geweest die kon ook niks vinden. Alleen werd mijn grote witte vulling alsmaar gevoeliger.
di, 01/31/2012 - 14:14 Permalink