Barstje in kies

Author:
Marieke1973
Posted:
vr, 02/03/2012 - 14:02
Ik heb een vraag; Onlangs had ik veel last van mijn kies links onderin met name met kauwen. Tandarts heeft de vulling vervangen (was wel een grote vulling). Nu een week later heb ik nog steeds veel pijn. Kan nog geen broodkorst kauwen met mijn kiezen aan de linkerzijde.

Is dit normaal dat dit zo lang zeer gevoelig blijft. Heb er nu namelijk nog meer last van dan voor die tijd. Of kan er iets anders aan de hand zijn.

Wie kan me hierin adviseren.

Bedankt Alvast

Marieke
katapult

Had je een barstje of heb je een barstje in je kies?

Ik heb dat ook wel een tijd gehad - scheen ook een barstje/breukje in m'n kies te zitten, maar ik heb er nu helemaal geen last meer van. Geen idee hoe het kan dat het weggegaan is. Anyway: ik kon ook niets kauwen aan de kant waar die kies zat. Als ik op een bepaalde manier dan kracht zette dan verging ik van de pijn. Was ook gelijk weer weg, maar uiteindelijk kauwde ik om pijn te voorkomen maar gewoon niet meer met die kant.
Uiteindelijk vroeg de tandarts bij een controle of ik toevallig pijn had met bijten. Toen zei ik ook nog 'nee', omdat ik er al zolang niet meer op kauwde dat ik dat niet meer wist dat het pijn deed :P
Maar goed bij mij is het nu 'spontaan' overgegaan. Misschien doordat er in de kies ernaast een nieuwe vulling is gekomen en dus de druk anders ligt ofzo? Lijkt me niet dat het barstje zomaar verdwenen is uit die kies.
Nou heel verhaal, maar het kan dus door een barstje/breukje komen.
vr, 02/03/2012 - 20:23 Permalink