Tien jaar geleden ging ik naar de kaakchirurg voor mijn verstandskiezen (niet doorgekomen). Na het maken van een foto (een apparaat dat rond mijn hoofd draaide) bleek dat allebei mijn verstandskiezen dichtbij een zenuw lagen. De kaakchirurg zei: "Voor mij een mooie uitdaging, maar voor jou risico op beschadiging van de zenuwen". In overleg is besloten ze te laten zitten... tenzij ze heel onrustig worden.
Nu had ik afgelopen weekend een abces op die plek. Deze is nu doorgeprikt en ik moet spoelen met zout (geen antibiotica). Maar nu is het eruit halen toch wel een feit ...
Dat maakt mij ontzettend bang. Als het bij beide tanden mis gaat dan heb ik dus helemaal geen gevoel meer onder ...
Nu las ik ergens ook de mogelijkheid om de wortels te laten zitten??
Wat is wijsheid ... ik ben vreselijk ongerust. Het duurt nog wel even voordat ik bij de kaakchirurg terecht kan.
Nu had ik afgelopen weekend een abces op die plek. Deze is nu doorgeprikt en ik moet spoelen met zout (geen antibiotica). Maar nu is het eruit halen toch wel een feit ...
Dat maakt mij ontzettend bang. Als het bij beide tanden mis gaat dan heb ik dus helemaal geen gevoel meer onder ...
Nu las ik ergens ook de mogelijkheid om de wortels te laten zitten??
Wat is wijsheid ... ik ben vreselijk ongerust. Het duurt nog wel even voordat ik bij de kaakchirurg terecht kan.
Re: Beide verstandskiezen in onderkaak dichtbij zenuw
Re: Beide verstandskiezen in onderkaak dichtbij zenuw
Bedankt voor uw snelle reactie. Dat klinkt al wel wat geruststellend in de oren.
Bedankt!