Afgelopen zondag avond is nog mijn kies getrokken onderin aan de rechter kant.Nou moet ik zeggen dat het nog wel een karwei was de tandarst is ongeveer een half uur bezig geweest om de kies er uiteindelijk uit te krijgen.Maar toen de verdoving eruit was begon de ellende van pijn.
Zit sindsdien al aan de ibuprofen 600 en neem ze dus al 4 keer per dag....maar wil echt niet zeuren en ben echt niet kleinzerig maar dit is een hel.....de medicatie onderdrukt maar ongeveer 3 á 4 uurtjes en dan komt het weer opzetten,straalt helemaal uit naar mijn oor en heb het gevoel net alsof werkelijk al mijn tanden en kiezen aan de rechterkant pijn doen.
Ook spoel ik nog....is dit normaa die pijnl?
En wat kan ik nog meer tegen de pijn gaan doen?
Alvast bedankt .
Zit sindsdien al aan de ibuprofen 600 en neem ze dus al 4 keer per dag....maar wil echt niet zeuren en ben echt niet kleinzerig maar dit is een hel.....de medicatie onderdrukt maar ongeveer 3 á 4 uurtjes en dan komt het weer opzetten,straalt helemaal uit naar mijn oor en heb het gevoel net alsof werkelijk al mijn tanden en kiezen aan de rechterkant pijn doen.
Ook spoel ik nog....is dit normaa die pijnl?
En wat kan ik nog meer tegen de pijn gaan doen?
Alvast bedankt .
Re: nog steeds veel pijn na trekken van kies