hallo,
misschien weet iemand waarom ik pijn aan m'n kies krijg als ik ga flossen. Het gaat om 1 specifieke plek tussen twee kiezen in. Het voelt alsof ik op de zenuw zit als ik op een bepaalde manier er langs flos. Heftige pijn dus.
Verder gisteren ook pijn na het eten van b.v. rozijnen (zoet?).
Ik vraag me af of dit een tandhals is of dat er ook sprake van een ander probleem kan zijn.
Ik had een paar weken niet zo bijgehouden w.b. flossen en ineens dus dit. Dit is wel een kies die al vaker wat problemen heeft gegeven met kauwpijn (schijnt een breukje te zitten ofzo), maar het laatste tijd halfjaar heb ik dat weer helemaal niet gehad. Maar nu dus wel pijn bij flossen tussen die twee kiezen in en dan aan 1 kies. Het is dus niet m'n tandvlees die pijn doet.
Wat kan dit zijn?
misschien weet iemand waarom ik pijn aan m'n kies krijg als ik ga flossen. Het gaat om 1 specifieke plek tussen twee kiezen in. Het voelt alsof ik op de zenuw zit als ik op een bepaalde manier er langs flos. Heftige pijn dus.
Verder gisteren ook pijn na het eten van b.v. rozijnen (zoet?).
Ik vraag me af of dit een tandhals is of dat er ook sprake van een ander probleem kan zijn.
Ik had een paar weken niet zo bijgehouden w.b. flossen en ineens dus dit. Dit is wel een kies die al vaker wat problemen heeft gegeven met kauwpijn (schijnt een breukje te zitten ofzo), maar het laatste tijd halfjaar heb ik dat weer helemaal niet gehad. Maar nu dus wel pijn bij flossen tussen die twee kiezen in en dan aan 1 kies. Het is dus niet m'n tandvlees die pijn doet.
Wat kan dit zijn?
Re: kiespijn door flossen
Ik twijfel nog of ik een afspraak zal maken. Het wordt ook niet erger qua pijn ofzo nu. Ff aankijken kan hopelijk geen kwaad.
Ik denk echter dat het een blootliggende tandhals is. Ik heb dat op diverse plaatsen en tussen twee kiezen als ik daar stoker dan is dat ook gevoelig. Kan dus heel goed dat je dat voelt.
Ik kom zojuist je berichtje tegen van november 2011 en ben benieuwd of je inmiddels weet wat er aan de hand was. Ik heb namelijk precies dezelfde klachten. Pijn bij flossen tussen twee specifieke kiezen. Scherpe pijn, die recht de schedel intrekt. Soms verdwijnt de pijn helemaal. Maar komt een aantal dagen later weer terug. Alleen last bij flossen.
Dus, heb je misschien inmiddels meer informatie?
MVG.