Eergisteren begon mijn kies pijn te doen en na die nacht letterlijk niet geslapen te hebben, toch maar de tandarts gebeld. Deze had helaas vakantie dus kon ik terecht bij een andere praktijk. Omdat ik zwanger ben zijn er fotos gemaakt met loodschort en daarop zag de tandarts een ontstoken wortelkanaal. Nou, flink verdoofd en hij heeft een begin gemaakt met de wkb en als mijn tandarts terug is kan zij het afmaken. Nou prima na een half uur was het klaar en mocht ik afrekenen. Ze schreven pijnstillers voor maar die mag ik dus ivm zwangerschap niet hebben.
Eenmaal thuis was de pijn al niet te harden en dit werd steeds erger. Uiteindelijk had ik echt veel meer pijn als voor de behandeling! Vanacht weer niet geslapen en nu helemaal radeloos want het is nog erger geworden. Mijn tandarts is pas volgende week terug en de stress die de pijn oplevert, is niet goed voor mijn zwangerschap. Is dit normaal? Alvast bedankt!
Eenmaal thuis was de pijn al niet te harden en dit werd steeds erger. Uiteindelijk had ik echt veel meer pijn als voor de behandeling! Vanacht weer niet geslapen en nu helemaal radeloos want het is nog erger geworden. Mijn tandarts is pas volgende week terug en de stress die de pijn oplevert, is niet goed voor mijn zwangerschap. Is dit normaal? Alvast bedankt!
Re: pijn erger ná wortelkanaal
Sterkte!
Re: pijn erger ná wortelkanaal