Help! Ga kapot van de pijn!

Author:
Hennie89
Posted:
za, 02/25/2012 - 19:24
ik heb sinds ongeveer 4 dagen erge pijn aan de tandvlees tussen mij 2 achterste tanden.ik heb inmiddels gespoeld met listerine en veel met tandenstokers aan de gang geweest. Het aparte er aan is dat het als ik niet eet het maar een beetje gevoelig is maar zoda ik eet het echt erg pijn doen. Het voelt in het begin dan wel even lekker maar omdat er bijna geen ruimte tussen de tanden zit en ik de tandenstoker er een beetje tussen probeer te doen ik daarna heel veel pijn krijg. Nu is het ook naar de tanden daarvoor getrokken de pijn dus weet niet goed wt r nu aan de hand is. Als ik met mijn vinger op dr achterste kies druk voel ik wel een pijn daaronder. Mijn verstandskies is het niet denk ik want die is getrokken. Ze hebben een klein puntje tand daar vergeten maar daar voel ik geen pijn. <br />
<br />
<br />
Kan iemand me aub helpen want heb de tranen in m'n ogen staan!
Hennie89

Ja dat zal ik dan maandag even doen. Dit is niet zelf te krijgen? Met goed spoelen etc?

Nu als ik druk is de pijn zeer matig maar omdat m'n tanden redelijk dicht op elkaar zitten en mijn tandvlees er tussen erg pijn doen kan het mis ook ontstoken tandvlees zijn?
Er zit nog wel wat druk onder die tand maar nu meer tussen die 2 tanden in.
zo, 02/26/2012 - 12:13 Permalink