Hulp nodig/mening

Author:
wennie
Posted:
za, 02/25/2012 - 19:17
Hoi allemaal,

Ik ben 11 januari naar de kaakchirurg gegaan om 2 verstandskiezen te laten verwijderen, dat verliep in principe allemaal goed tot 2 weken geleden. Ben toen terug gegaan omdat linksonder mijn kaak flink is opgezwollen, daar zeiden ze dat het hard aanvoelt en mijn kaak waarschijnlijk gewoon langer moet genezen. Maar ondertussen word het voor mijn gevoel alleen maar erger, me wang is rood, kan me mond nog steeds niet goed open doen omdat het gewoon erg pijnlijk is en het gewoon niet verder open wil. Zit gewoon echt een xl ei achtige verdikking in me wang/kaak.
Graag jullie mening over of het nou echt normaal is dat ik nu al bijna 2 maanden zo rondloop, de kaakchirurg helpt mij niet echt mee.

Mvg,
Wendy
Ortholimburg

Heeft niks te maken met het kaakgewricht. Is gewoon trismus, spasme van de kaakspieren ten gevolge van een ontsteking, vandaar ook de zwelling. Ontstekingsremmers en eventueel wat antibiotica. Maar toch even terug langs de kaakchirurg voor controle en een voorschrift.
zo, 02/26/2012 - 00:33 Permalink
wennie

hoi allemaal,

Kleine update nog, ben gister geholpen verliep allemaal prima, ze hebben een cyste verwijderd en moet dinsdag terug voor controle. Redelijk wat pijn maar dat is op zich goed te onderdrukken met ibuprofen en nog een erg vieze smaak in me mond waarschijnlijk van de narcose. Je kunt me nu vergelijken met een hamster die zijn wang vol eten heeft gepropt zeg maar, eten gaat ook niet, dus het is vooral vloeibaar.

Gr Wendy
do, 03/01/2012 - 12:41 Permalink