Author: parouscha Posted: do, 03/01/2012 - 11:08 Hallo, vandaag maar even kaakchirurg gebeld en moest maar even langs komen. Maar wat lost dit nou iedere keer als je op controle komt ? Miriam1978 Re: Bezoek aan de kaak chirurg ter controle. Kosten ? Gaat van je eigen risico af. Behoort bij de basisverzekering, niet bij tandartsverzekering. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 03/01/2012 - 14:16 Permalink mecánico para … Re: Bezoek aan de kaak chirurg ter controle. Kosten ? Ik snap de hele context niet, maar ja als je iemand belt om langs te mogen komen dan zou dat wel eens voor jouw rekening kunnen komen. of is het nasleep van een behandeling daar? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 03/02/2012 - 08:05 Permalink parouscha Re: Bezoek aan de kaak chirurg ter controle. Kosten ? Dank je wel Miriam! Ja ik ben gisteren geweest, omdat het wondje nog steeds zo geur af geeft! Hechting is eruit en lijkt nu een stuk beter! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 03/02/2012 - 08:36 Permalink mecánico para … Re: Bezoek aan de kaak chirurg ter controle. Kosten ? miriam1978: wat je zegt is alleen waar als de behandeling niet daar plaats heeft gevonden. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 03/02/2012 - 12:47 Permalink 874 weergaves
Miriam1978 Re: Bezoek aan de kaak chirurg ter controle. Kosten ? Gaat van je eigen risico af. Behoort bij de basisverzekering, niet bij tandartsverzekering. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren do, 03/01/2012 - 14:16 Permalink
mecánico para … Re: Bezoek aan de kaak chirurg ter controle. Kosten ? Ik snap de hele context niet, maar ja als je iemand belt om langs te mogen komen dan zou dat wel eens voor jouw rekening kunnen komen. of is het nasleep van een behandeling daar? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 03/02/2012 - 08:05 Permalink
parouscha Re: Bezoek aan de kaak chirurg ter controle. Kosten ? Dank je wel Miriam! Ja ik ben gisteren geweest, omdat het wondje nog steeds zo geur af geeft! Hechting is eruit en lijkt nu een stuk beter! Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 03/02/2012 - 08:36 Permalink
mecánico para … Re: Bezoek aan de kaak chirurg ter controle. Kosten ? miriam1978: wat je zegt is alleen waar als de behandeling niet daar plaats heeft gevonden. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 03/02/2012 - 12:47 Permalink
Re: Bezoek aan de kaak chirurg ter controle. Kosten ?
Ja ik ben gisteren geweest, omdat het wondje nog steeds zo geur af geeft!
Hechting is eruit en lijkt nu een stuk beter!