Goedeavond ik heb vanmiddag mijn eerste behandeling gekregen vanwege mijn facings die ik binnekort krijg
mijn tandarts heeft als kleurcode B1 gedaan nu betwijfel ik of ik dit wit genoeg vind
hij zegt dat het mooi aanpast op me andere tanden.
Weet iemand wat het witste is wat er kan worden bereikt met facings?
ik lees overal a1 maar sommige websites zeggen weer b1?
Kan iemand hier duidelijkheid in geven?
Groetjes
Mike
mijn tandarts heeft als kleurcode B1 gedaan nu betwijfel ik of ik dit wit genoeg vind
hij zegt dat het mooi aanpast op me andere tanden.
Weet iemand wat het witste is wat er kan worden bereikt met facings?
ik lees overal a1 maar sommige websites zeggen weer b1?
Kan iemand hier duidelijkheid in geven?
Groetjes
Mike
Re: porseleinen facings kleur b1
Met B1 kan zelfs de plank al eens mis geslagen worden, maar als het bij je restgebit past moet je het gewoon doen!
Ik heb nu trouwens een noodvoorziening gaan mijn porseleinen schildjes er veel beter uitzien of moet ik rekenen op hetzelfde resultaat ongeveer?
Groetjes mIke
Bedankt voor julie hulp
Ja, dat zeg ik... Zelfs B1 kán er nep uit zien. Alleen; facings zijn zeer dunne schildjes, waarbij de kleur van de onderliggende elementen ook van belang is. Hierdoor gaan de facings er heel natuurlijk uitzien!
Reken er maar op dat de uiteindelijke facings er vele malen beter uit gaan zien dan de noodvoorzieningen...
alleen nu raad je nooit wat er net gebeurd er is nu net van 1 tand een noodvoorziening afgebroken
Dus niet moet ik denk ik weer terug naar de tandarts of kan ik hiermee blijven lopen tziet er wel heel lelijk uit
Groetjes Mike
Groetjes
Is het niet zo dat hun ook kijken naar de stand van je tanden en dat ze een iets dikker schildje maken of kan dat niet in de praktijk?
of dat mijn tandarts bij de ene tand meer weg heeft geslepen als bij de andere tand om ze zo rechter te krijgen?
Groetjes
Best wit ook!!!
Veel plezier er van!