Kleine onaangename zeurende pijn.

Author:
Oddboy
Posted:
wo, 03/07/2012 - 18:03
Hoi,begin januari heb ik men achterste rechterkies laten vullen.Het gaat was behoorlijk groot,maar blijkbaar niet zo groot als de andere kant.Daar had ik de maand ervoor een WKB laten doen.De tandarts had dus met men rechterkies gekozen voor een andere optie,omdat ik ook al pijn begon te krijgen daar.Ze heeft er eerst een noodvulling ingestoken,een 4 weken gewacht en toen het bovenste deel van noodvulling er uit gehaald en daarop definitieve gestoken.Het zou zogezegd de tand minder irriteren.

Nou de eerste keer toen ze de voorlopige vulling er in stak had ik dagen enorme pijn en was die kies extreem gevoelig.Na een 3 tal weken was het minder,maar was hij nog altijd gevoelig voor koude.

Nu de defenitieve vulling er in zit had ik de eerste weken totaal geen last van gevoeligheid of pijn.Ik at terug normaal langs die kant.

Nu sinds een kleine week heb ik een zeer kleine zinderende pijn,iet wat doffe pijn aan die kies met soms hoofdpijn gepaard en is hij terug zeer gevoelig voor koude.Ik kan eten langs die kant,dat is totaal geen probleem zelfs.De pijn is niet erg,maar heb al een paar dagen gehad dat ik savonds als het me tegenstak een Cataflam nam en dat bleek te helpen.

De tandarts vertelde me wel dat ik aan die kies waarschijnlijk een blootliggende tandhals heb en dat de pijn daar door komt.

Ik wil nog even wachten met een afspraak maken,misschien gaat dit terug weg maar ik ben bang dat men zenuw zou afsterven en er niks meer te doen is aan de tand !

:-?