help! Net naar tandarst geweest. weer gaatjes of ben ik gek?

Author:
marmar357
Posted:
zo, 03/18/2012 - 22:44
hey iedereen,

Ik ben een meid van 19 jaar oud en ik ben 2 weken geleden naar de tandarts geweest. Ik had 3 gaatjes en ik was sinds 1 jaar niet meer naar de tandarts geweest. Gaatjes zijn inmiddels gevuld en heb ook een fluorbehandeling gehad. De tandarts zei dat de gaatjes er waren omdat het o.a. komt doordat ik van nature diepe groeven heb. Nu is het zo dat ik van chocholade houd en eerst poetste ik me tanden niet meteen na het eten van suiker. Nu doe ik dat wel. Maar ik vraag me af of het zo kan zijn dat ik nu weer gaatjes heb??
In 2 weken?? Want ik heb in een hoorcollege een stuk chocholade gegeten en pas toen ik thuis was mn tanden gepoetst (1 uur later ofzo). En net heb ik weer gesnoept en even iets gedronken maar daarna heb ik wel meteen mijn tanden gepoetst (ong na 20 min, kwartier). Ik zie dat er een bruin vlekje zit op een kies.. dat is die plek met diepe groeven waar ik geloof ik gaatjes had.
Kan het zo zijn dat het een gaatje is?? Ik poets minstens 3 xper dag mn tanden en gebruik ook weleens mondspoeling.
Ben echt bang want heb net 250 uitgegeven aan tandarts en moet een jaar wachten voor mijn verzekering weer iets vergoed.
Moet je meteen na het eten van suiker je tanden poetsen??

Heel erg bednkt.