Ik ben nu bij de Agis en heb aanvullend de tandcomfort (euro 1000). Ik ga 3 tot 4x per jaar naar de mondhygieniste voor standaard nazorg met code T54 en dat kost bijna 90 euro. In het vergoedingsoverzicht kan ik deze code niet terugvinden en vraag mij nu af of dit nog wordt vergoed. Een telefoontje naar het Zilveren Kruis ga mij de info dat zij nog geen maximum kennen maar dat lijkt mij onjuist?
Ik vraag mij af of ik nog wel goed zit bij de Agis? Wat is in 2012 een goede tandartsverzekering?
Ik vraag mij af of ik nog wel goed zit bij de Agis? Wat is in 2012 een goede tandartsverzekering?
Re: Welke tandartsverzekering?
Een onaardig antwoord: Omdat ze graag geld in eigen zak houden.
Je wordt op deze manier wel bezig gehouden :cry:
Je kan ook verzekeringen vergelijken.
succes groetjes
Gekozen behandeling
Kosten die uw tandarts berekent
Maximum tarief Agis
Let op: W112 Nazorg standaard
€ 80,00 per behandeling rekent de tandarts Agis vergoed maximaal € 60,54 per behandeling
Uw tandarts rekent voor deze behandeling een hoger tarief dan dat wij maximaal vergoeden. Het verschil van € 19,46 moet u zelf betalen.
Inderdaad hanteert Zilveren Kruis (aanvullende tandartsverzekering) nu wel maximum tarieven.
Ik ben dus bij de Agis gebleven en idd, zij blijven maar de maximale vergoeding hanteren. Ben benieuwd hoe lang dat nog duurt.
Ik heb mij overigens suf gerekend op andere sites, ik was net die man uit de reclame rond de jaarwisseling :D , en zag dat het vestzak broekzak blijft. Zoals ik nu verzekerd ben, daar kan ik wel mee leven. Ik heb een goede tandarts en ik ga toch echt niet shoppen.