Pijn aan alle tanden. Pas een afspraak over 3 weken. OK?

Author:
majoraswrath
Posted:
vr, 03/23/2012 - 15:36
Dag iedereen,

Ik heb dus sinds een paar dagen last van al mijn tanden. Ze voelen allemaal heel ruw aan de bovenkant aan. Het is niet echt zo een pijn dat ik bij wijzen van spreken niet verder kan met mijn activiteiten ook eten is geen probleem. Meer het is zo precies een drukkend ruw gevoel met af en toe zo een vlaagje van "aw dit voelt even niet goed". Dus niet dat ik ineens niet meer kan verder babbelen in het midden van een zin.

Ik heb wat zitten rondsurfen en mogelijk denk ik dat het met tandglazuur te maken heeft. Heb zo whitening tandpasta een tijd gebruikt. Niet mee overdreven, zelf maar 2 weken gebruikt ofzo.

Maar toch zegt iets mij dat het hier te maken mee heeft.

Ook één van mijn voorste twee snijtanden doen wel wat pijn. Maar dit is omdat er ooit een stuk is vanaf gebroken in mijn jeugd. En dit is toen hersteld geweest maar terug er vanaf gekomen en sindsdien niet meer hersteld.

Ik ga er niet over liegen het is namelijk al een aantal jaren geleden dat ik naar de tandarts ben geweest omdat ik doodsbang heb van een tandarts en zijn instrumenten. :(

Nu goed ik dwaal af. Kan het kwaad om hier nog 2 weken en een half mee rondt te lopen? Op zich wel een ambetant gevoel maar het is niet alsof het uber vervelend is dat ik die niet kan volhouden. Maar toch, is dit niet gevaarlijk? Kan het niet erger worden?
vV

waarom 3 weken wachten? zo zonder foto`s en onderzoek niets zinnigs over te zeggen. Is het 3 weken omdat de afspraak met de tandarts dan gepland is of ben je excuus aan het zoeken om nog 3 weken uit te stellen (totdat het wellicht meer acuut is) en dan een spoedafspraak bij de tandarts nodig hebben? (zal hij blij mee zijn, zeker na enkele jaren afwezigheid voor controles die dit waarschijnlijk hadden kunnen voorkomen
di, 03/27/2012 - 12:52 Permalink
majoraswrath

Het was 3 weken omdat mijn tandarts dan pas kon. Is iemand die op pensioen is en niet veel uren meer mag doen.

Ik heb nu een afspraak gemaakt met een tandarts die nu vrijdag al kan.

Ik heb hier gewoon een topic aangemaakt omdat ik namelijk doodsbang ben.
Ik lees namelijk overal verhalen over "niets meer aan te doen" en "tanden trekken" enzoverder.

Ik kan van de verschillende gedachtes niet meer slapen en ben zelf bij het starten van mijn werk in tranen uitgebarsten door alle mogelijke erge dingen die kunnen komen.
di, 03/27/2012 - 23:48 Permalink