Afgelopen dinsdag heb ik de rechter en onderkies laten verwijderen. Hierbij is bovenin een open kaak-neusverbinding ontstaan, waardoor ik niet door de neus mag niezen en geen druk mag op bouwen in de neus en mond. Het is nu 5 dagen geleden en de dikte van de wang is bijna z'n normale grootte. Wel heb ik nog hoofdpijn en voel ik het aardig drukken. Geen punt uiteraard.
Maar nou vroeg ik me af of je bij een open kaak-neusverbinding wel na 5 dagen gewoon weer alcohol mag drinken? Aangezien je wel twee weken moet wachten met tillen van zware dingen en bukken. Is die holte genoeg dicht gegroeid, zodat ie niet meer gaat bloeden? Ik heb 1 keer een bloesneus ervan gehad in het begin, daarna heb ik dr eigenlijk alleen nog hoofdpijn aan over gehouden.
Alvast bedankt.
Maar nou vroeg ik me af of je bij een open kaak-neusverbinding wel na 5 dagen gewoon weer alcohol mag drinken? Aangezien je wel twee weken moet wachten met tillen van zware dingen en bukken. Is die holte genoeg dicht gegroeid, zodat ie niet meer gaat bloeden? Ik heb 1 keer een bloesneus ervan gehad in het begin, daarna heb ik dr eigenlijk alleen nog hoofdpijn aan over gehouden.
Alvast bedankt.
Re: Open kaakverbinding met neus. Geen alcohol?
Als jij je na het drinken van alcohol zo kunt beheersen dat je geen gekke dingen doet, dan kun je rustig een drankje nemen.
ik had nog een vraag:
het is nu de zesde dag en de wang is nog niet terug naar de normale grote. Hoofdpijn is erger geworden en ik ben weerterug gegaan naar ibuprufen tegen het slechte slapen. ook heb ik hele droge lippen en af en toe rillingen.
Is het verstandig om weer even te bellen? Of is dit normaal?
O ja, zonder alcohol :wink:
Maar ik wacht het nog wel even af of het zo blijft!