Hallo,
Ik zou graag wat meer informatie krijgen over wat een kaakchirurg doet. Ik heb namelijk een tand in mijn onderkaak, de tand naast de hoektand, die niet goed in mijn mond staat. Hij staat met de wortel naar buiten en dit wordt steeds erger. Dit is allemaal veroorzaakt door een slechte beugel gecombineerd met een slechte tandarts, maar dat is een ander verhaal. Inmiddels wil er ook geen tanvlees meer op mijn tand groeien, doordat de wortel te ver naar voren/buiten staat. De bovenkant van mijn tand staat juist erg naar binnen. Mijn parodontoloog denkt dat mijn tand er op den duur gewoon uit zal vallen als er niets gebeurd. Toch vindt hij het nu al plaatsen van een implantaat zonde.
Kan een kaakchirurg mijn tand opnieuw plaatsen? Ik heb hier echt geen verstand van en het duurt nog even voordat ik weer een afspraak heb bij mijn (nieuwe) tandarts en parodontoloog. Ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen. Als jullie andere ideeën hebben, hoor ik het graag!
Alvast bedankt!
Ik zou graag wat meer informatie krijgen over wat een kaakchirurg doet. Ik heb namelijk een tand in mijn onderkaak, de tand naast de hoektand, die niet goed in mijn mond staat. Hij staat met de wortel naar buiten en dit wordt steeds erger. Dit is allemaal veroorzaakt door een slechte beugel gecombineerd met een slechte tandarts, maar dat is een ander verhaal. Inmiddels wil er ook geen tanvlees meer op mijn tand groeien, doordat de wortel te ver naar voren/buiten staat. De bovenkant van mijn tand staat juist erg naar binnen. Mijn parodontoloog denkt dat mijn tand er op den duur gewoon uit zal vallen als er niets gebeurd. Toch vindt hij het nu al plaatsen van een implantaat zonde.
Kan een kaakchirurg mijn tand opnieuw plaatsen? Ik heb hier echt geen verstand van en het duurt nog even voordat ik weer een afspraak heb bij mijn (nieuwe) tandarts en parodontoloog. Ik hoop dat jullie mij kunnen en willen helpen. Als jullie andere ideeën hebben, hoor ik het graag!
Alvast bedankt!