Bruggen

Author:
Patrick1234
Posted:
wo, 04/18/2012 - 20:47
Vanwege slechte kiezen ben ik de meesten kwijt.

Nou hebben ze het volgende bedacht bruggen met kronen.
Ik heb eerder een kroon gehad en daar heb ik niet de allerbeste ervaringen mee omdat ik een slecht gebit heb id t onder de kroon gaan rotten en is het flink ontstoken geweest, ben hem inmiddels ook al kwijt.

Nu hebben ze het volgende op papier gezet

[*]Code Element Aantal Prestatie
E321 35 1 Kroon
E321 37 1 Kroon
E325 36 1 Brugtussendeel
E711 3 Tijdelijke (nood)kroon

Code Element Aantal Prestatie
E321 47 1 Kroon
E321 44 1 Kroon
E325 46 1 Brugtussendeel
E325 45 1 Brugtussendeel
E711 4 Tijdelijke (nood)kroon

Ik zou graag willen weten wat een alternatief is hier voor

Mvg

Patrick
vV

alternatief: niets doen, met risico dat tzt de elementen die nu als pijler gebruikt worden misschien ook verloren gaan, afhankelijk van conditie nu. en tegenoverligeend ekiezen gaan uitgroeien met nieuwe problemen
Ander alternatief: implantaat op plek verloren kiezen, maar dat is meestal duurder dan een gewone brug.
Maar belangrijker nog: dat slechte gebit komt ergens vandaan, en met de voorgeschiedenis die je beschrijft zou ik voordat ik bruggen maak toch eerst eens willen weten waar het vandaan komt. een slecht gebit komt zelden "'zomaar"" namelijk. Meestal veel winst te halen in voeding en zo.

die noodkronen begrijp ik niet zo, want dat zit eigenlijk in het kroontarief in, tenzij voor langere tijd ""nood"'kronen gemaakt worden.
Overigens is je vraag er eigenlijk een voor je eigen tandarts
do, 04/19/2012 - 08:24 Permalink
Patrick1234

Mijn slechte gebit komt omdat ik vroeger een zware kuur heb gehad i.v.m open tbc
Het is altijd al slecht geweest.
Implantaat wordt hem niet had het graag gewild, i.v.m. het financiële gebeuren wordt het niets.
De noodkronen worden bij de offerte wel apart in rekening gebracht.

De reden dat ik het hier vraag is omdat mijn tandarts een Duitser is en die niet echt de beste uitleg geeft
Ik heb altijd al angst voor een tandarts gehad, ben door mijn vriendin en veel doorzettingsvermogen bij een angsttandarts terecht gekomen. Daar is het 1 en ander al gedaan in mijn gebit maar nu mis ik dus een aantal kiezen.
do, 04/26/2012 - 18:41 Permalink