Vraag over pijn in de tand

Author:
Kimbra mv 4
Posted:
zo, 04/29/2012 - 22:25
Ik heb in mei 2010 een tand gehad die is afgebroken die heeft de tandarts helemaal opgebouwd en deed het weer :) na een half jaar kreeg ik veel pijn in de kiezen (de tand die is opgebouwd is een hoektand) ik dacht oh nee een gaatje maar ik ben zo bang voor een tandarts dat ik niet wilde gaan.
Na een jaar toch maar gegaan en wat bleek het kwam niet van mijn kiezen alles zag er prima uit het was een kno probleem, mijn holtes zaten vol ontstekingen.

In jan 2012 zijn mijn holtes schoongemaakt.

Nu begon de pijn in mijn kiezen weer ik gelijk naar de kno arts die dacht weer aan een ontsteking in mijn holtes dus ik heb een abkuur mee gekregen (afgelopen vrijdag)
Maar nu zit de pijn niet meer in mijn kiezen maar in die tand die opgebouwd is het doet echt pijn, het enige wat helpt is diclofinac zelfs ibu 600 werkt niet.
Zo nu en dan straalt het ook uit naar mijn kiezen net of het lijkt dat die pijn doen.

Zou ik hiermee toch naar de tandarts moeten gaan? of zou het probleem toch bij de kno liggen.

Ja jullie zijn niet helderziend hahaha dat begrijp ik maar misschien meer mensen die mijn verhaal herkennen.

Ik heb geen tandartsverzekering dus zomaar voor niks gaan (net als in 2011) vind ik dan toch wel zonde
Kimbra mv 4

Nog even een aanvulling, als er iets met je tand is moet je dan steeds tandpijn hebben of kan het ook weleens weg zijn? want toen ik gisteren uit bed kwam deed mijn tand geen zeer later op de dag wel nu kom ik uit bed en weer heb ik geen pijn, vandaar de vraag. (ik heb nog nooit tandpijn van een gaatje ofzo gehad)
ma, 04/30/2012 - 08:38 Permalink