Duurt dit te lang?

Author:
AnneMarie1990
Posted:
di, 05/01/2012 - 04:52
Hoi mensen,

Het afgelopen jaar heb ik een wortelkanaalbehandeling aan één van mijn voortanden gehad maar, ik bleef last houden en dit resulteerde in een doorverwijzing naar de kaakchirurg. Bij deze aangekomen vertelde zij mij dat, wanneer pas een wortelkanaalbehandeling te hebben ondergaan, het "normaal" was om nog wat van de ontsteking te zien en dat het waarschijnlijk wel weg zou gaan.

Zo'n drie weken geleden voelde ik mijn tand losser zitten en begon deze pijn te doen dus kwam ik wederom bij de kaakchirurg terecht. Zij vertelde mij dat ze een operatieve wortelpuntbehandeling moet uitvoeren om te zorgen dat ik mijn tand kan behouden...tenslotte ben ik 22 en dat zou erg fijn zijn.
Echter is de eerstvolgende plek die ze beschikbaar hebben pas in september. Ik vroeg me af of dat niet te lang is. Ik voel namelijk de hele dag door mijn hart in mij
n tand kloppen, mijn tandvlees voelt aan als een grote blauwe plek en ik ben als de dood dat de pijn mijn studie gaat belemmeren.

Kan iemand mij advies geven?
AnneMarie1990

Bedankt voor de reactie,
Gisteren ging ik door de grond heen dus besloot ik het ziekenhuis te bellen met de vraag of zij hun medewerking wilde geven als ik een ander ziekenhuis zou contacten. Ik heb nu, godenzijdank, 16 mei een afspraak bij een ander ziekenhuis, dit ging zonder problemen.

Ik zit nu alleen een beetje met een pijnprobleem, er zit een fistel in mijn mond die ongeveer zo groot is als het knopje van een speld en er komt zo nu en dan wat vuil uit. Maar het continue zoemen van mijn hart in mijn tand is ronduit irritant. "gewone" pijnstillers helpen niet geweldig en wegens andere problemen slik ik ook amitriptilyne en ik gebruik ventolin wegens astma. Ik ben er dus niet 100% zeker van van wat ik nou precies mag. Ik heb hierover mijn tandarts gecontact maar de praktijk geeft geen gehoor.

Wat een gedoe allemaal, blij als dit voorbij is :)
wo, 05/02/2012 - 14:36 Permalink