tandaanslag ( misschien moeilijk te verwijderen door spalkje

Author:
Sharogh5
Posted:
za, 05/19/2012 - 05:43
Goedemorgen ,

Ik ben maandag bij de tandarts geweest voor controlen en woensdag om tandsteen en tandaanslag te laten verwijderen.
Ik ben momenteel heel blij met mijn tanden , alleen vind ik het jammer dat aan de linker kant van mijn spalkje aan de binnenkant ,
nog bruine ''troep'' zit. Ik vraag me af is het verstandig om opnieuw een afspraak te maken als ik hier vanaf wil of kan ik beter 6 maanden wachten ?
De rechterkant waar mijn spalkje is namelijk wel mooi van kleur en aan de buitekant is het ook heel netjes verwijdert.

Zou het kunnen dat er nog bruin aan de linkerkant is omdat mijn spalk in de weg zit ?
Ik heb in de spiegel meerdere malen naar mijn tanden gekeken en het is echt alleen dat plekje
waar ik nog bruin zie , dus alleen aan de achterkant links waar mijn spakje zit. ( aan de voorkant en rechts binnen heb ik niks bruins. )

Dat bruine aan de linkerkant aan de binnenkant bij mijn spalk heeft waarschijnlijk temaken met dat ik voor woensdag afentoe
wel eens tabak rookte in een termijn van twee jaar. Nou heb ik sinds die woensdag geen sigaret meer aangeraakt,
omdat de tandarts een bruine rand heeft weg gehaald ( aanslag ) aan de voorkant en ook rechts , want daar zit het ook niet meer.
Want ik ben heel blij met het resultaat dat het er gewoon veel beter uitziet als voor het aanslag verwijderen.

Dus om mijn vraag nog een klein beetje duidelijk te maken:
ik heb nog bruin aan de linkerkant waar mijn spalk zit ( maar niet aan de buitenkant ) enkel aan de binnenkant.
Is het belangrijk dat dit ook weg gaat ? of kan dit mischien niet omdat mijn spalk in de weg zit ?
en is het beter om 6 maanden te wachten voordat ik weer een afspraak maak ?

( Ik hoop dat mijn text niet te onduidelijk is en sorry voor de hoeveelheid spellings/typ fouten. )

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Met vriendelijke groet , Sharogh5.
Sharogh5