Bij veel vragen die ik lees vraag ik me af hoe oud de vraagsteller of "starter van het topic is", omdat ik de problematiek herken uit eigen omgeving of bij mijzelf. Sommige problemen komen frequenter voor bij de jeugd, sommige problemen bij (bijv.) de leeftijd 40-plus.
Sommige vragen/problemen die je eerder zou verwachten bij een hogere leeftijd, zijn op dit forum soms ook van toepassing op jonger volwassenen.
Ik vraag me bij ervaringsverhalen bijvoorbeeld af "of mijn problemen uitzonderlijk zijn voor mijn leeftijd".
Sommige mensen vermelden hun leeftijd in hun topic, sommigen doen dat niet. Specifiek op een topic reageren, alleen om naar de leeftijd te vragen lijkt me niet zo netjes.
Is het misschien mogelijk een optioneel veld voor de gebruikers van dit forum of voor topicstarters aan te maken waarmee men (indien gewenst) een geboortejaar (of geboortedatum of huidige leeftijd oid) in te vullen, zodat (indien hij/zij dat wil) de leeftijd zichtbaar is bij het topic?
Op dit moment worden mensen niet aangemoedigd (lees: op het idee gebracht) hun leeftijd te publiceren.
Slechts een verzoek/idee.
Sommige vragen/problemen die je eerder zou verwachten bij een hogere leeftijd, zijn op dit forum soms ook van toepassing op jonger volwassenen.
Ik vraag me bij ervaringsverhalen bijvoorbeeld af "of mijn problemen uitzonderlijk zijn voor mijn leeftijd".
Sommige mensen vermelden hun leeftijd in hun topic, sommigen doen dat niet. Specifiek op een topic reageren, alleen om naar de leeftijd te vragen lijkt me niet zo netjes.
Is het misschien mogelijk een optioneel veld voor de gebruikers van dit forum of voor topicstarters aan te maken waarmee men (indien gewenst) een geboortejaar (of geboortedatum of huidige leeftijd oid) in te vullen, zodat (indien hij/zij dat wil) de leeftijd zichtbaar is bij het topic?
Op dit moment worden mensen niet aangemoedigd (lees: op het idee gebracht) hun leeftijd te publiceren.
Slechts een verzoek/idee.
Re: Idee/Verzoek - Leeftijd leden/vraagstellers forum
Waarom niet?
Je bent toch anoniem?
Ik word volgende week 38.
Gelukkig zie ik eruit als 28 :smt003
Edit;
Topicstarter heeft dit trouwens ook (nog) niet gedaan....
Ik had m'n leeftijd inderdaad nergens exact vermeld. Proves my point, trouwens! ;)
Hehe, nouja, ik vind het bij tandheelkundige vragen wel handig om te zien hoe oud iemand is. Mensen die lid worden van dit forum zullen vermoedelijk niet snel geneigd zijn hun geboortedatum in te vullen in hun profiel, lid worden doet men wellicht alleen om te kunnen posten. Dus hoopte op iets waarmee mensen mensen 'aangemoedigd' worden om hun leeftijd oid prijs te geven. Maarrrr... als men het niet invult, dan hoop ik niet al te onbeleefd over te komen door naar de leeftijd te vragen. ;)
Hehe, thanks voor jullie reacties!
Of hun leeftijd. Op die manier blijf je altijd jong :wink:
Datum van aanmelden staat links naast de reactie van desbetreffende persoon... Ook wel leuk om te zien soms...
Het is inderdaad (soms) handig om leeftijden (ongeveer) te weten om een diagnose/prognose te stellen (zo ver dat digitaal kan!).
:lol: :smt005