Liggen

Author:
118424
Posted:
zo, 06/03/2012 - 13:34
Hallo, Sinds vannacht heb ik last van mijn rechter boven kies. Het vreemde is dat ik alleen last ervan heb wanneer ik in bed lig of zo een lig positie aanneem. De pijn word geleidelijk steeds erger wanneer ik deze probeer te negeren tijdens het liggen. Wanneer ik vervolgens op sta, verdwijnt de pijn binnen 2 minuten en lijkt het normaal. Naarmate dat de pijn erger word krijg ik ook druk op me rechter oog. Ik heb sinds gisterochtend nekspierpijn, misschien is daar tussen een verband?
mecánico para …

stomen en als het lang aanhoud overleg met huisarts over eventueel medicatie in de vorm van antibiotica. maar die krijg je pas na een langere periode van aanhoudende klachten
zo, 06/03/2012 - 14:49 Permalink
joosje

Vervelend probleem...
Advies wat ik kreeg: neusdruppels gebruiken,(max. een week) en vooral de neus spoelen
met een zoutwateroplossing,een paar maal per dag en paracetamol tegen de pijnklachten.
Antibioticum versnelt de genezing nauwelijks

gr.Joosje
zo, 06/03/2012 - 21:02 Permalink
Ortholimburg

Kan beginnende pulpitis zijn, ontsteking van een tandzenuw die nog net geen klachten geeft, maar als de bloeddruk in je hoofd een beetje stijgt, door platliggen of inspanning, kan het de spreekwoordelijke druppel zijn. Toch maar eens naar laten kijken want het kan evolueren naar "echte" tandpijn.
vr, 06/08/2012 - 09:35 Permalink