Ga gewoon m'n verhaal maar doen... Heb eind maart bijbetalen aangegeven dat ik n zeurende kiespijn heb, of ik eind april terug kon komen, dan zouden ze gaan kijken wat te kunnen doen. Half april dusdanige pijn, dat ik de weekend dienst benadert heb. Flinke ontsteking zichtbaar, wortelkanaal behandeling, vervolgafspraak via eigen tandarts. Daar gekomen, nog steeds flinke pijnklacht,modus na meerdere afspraken en twee x wortelkanaalbehandelingen bij twee verschillende kiezen op verzoek doorgestuurd naar kaakchirurg voor een apex. Hij dacht dat het niet nodig zou zijn, dus begon ik ook aan mezelf te twijfelen. Gelukkig heb ik doorgezet en er bleek idd n fikse ontsteking te zitten. Maar helaas, twee weken later nog steeds heftige pijn. De kaakchirurg maakte ook al de opmerking over de naastgelegen kies of deze nog te redden was... Niet dus... Deze is afgelopen donderdag getrokken, twee keer een wkb voor niks... Plus de opmerking dat ik nog twee kanaalbehandelingen moet ondergaan en er n kies niet goed gevuld is... Ik word gek van de pijn, die doortrekt naar m'n oren, kaak en hoofd... Antibiotica kuur gehad, helpt niet, paracetamol, Ibu bruis, niets helpt meer... Ik kan de 18e weer terecht... Maar kan eigenlijk niet wachten... De druk is enorm... Ken mezelf niet meer, slaap op de bank... Damn... Heb te lang gewacht voor de eerste afspraak... Dat is m'n fout geweest! Hellup...
Re: Wat 'n ellende, iemand tos?
Tip:
Schijf dingen onder elkaar.
Dat maakt het overzichtelijker.
Is voor anderen ook handig.
Sterkte met de stress.
Mijn eerste keer hier zelf gepost, na veel gelezen te hebben...
Ben gewoon lichtelijk wanhopig aan het worden!
Het frustreert flink!
Ik hou je op de hoogte.
Groeten H
't Zit toch niet tussen de oren?
Ik denk dat je te veel problemen tegelijk hebt.
Hoe kom je er af?
Eigenlijk vrij eenvoudig: ga gezonder eten.
Laat sapjes en frisjes eens een maandje staan.
Neem voedingssupplementen voor meer weerstand.
Drink meer water.
Helpt dat tegen de gaatjes?
Nee.
Maar wel tegen de lást die je ervan hebt.
Re: Wat 'n ellende, iemand tips?
Schijn 's nachts te klemmen... Spanning... Kiespijn... Noem het maar op.
Hierdoor is het kaakgewricht overbelast en dat veroorzaakt waarschijnlijk de klachten.
Nu druk bezig alert te zijn op m'n houding, oefeningen om te ontspannen. Ter info... De gezonde levensstijl heb ik al en sapjes enz doe ik niet aan. Drink iig 2 liter water per dag.
Maandag moet ik happen voor een splint (bitje) voor de nacht.
Afwachten...
Re: Wat 'n ellende, iemand tips?
Bedankt voor de tips... Ben me al flink aan het verdiepen in de materie.