Author: ellenfd Posted: vr, 06/15/2012 - 11:32 hallo , ik ben beginnende ta assistente zonder opleiding en wil graag weten en leren hoe ik rontgenfoto's kan onderscheiden , links of rechts , onder of boven genomen , hoe zie ik dat ? alle hulp is welkom , ik wil t graag weten , grt vV Re: tandarts rontgenfoto's leren lezen/herkennen Dan neem ik aan dat de tandarts die je dan blijkbaar zelf opleidt je dat toch gaat uitleggen, of een andere assistente die er (ook) werkt? Daarnaast is dit een vraag meer voor op het mondzorgforum, niet op het forum voor patiënten. Zoiets leg je trouwens het beste uit met foto's erbij. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 06/15/2012 - 13:01 Permalink 3027 weergaves
vV Re: tandarts rontgenfoto's leren lezen/herkennen Dan neem ik aan dat de tandarts die je dan blijkbaar zelf opleidt je dat toch gaat uitleggen, of een andere assistente die er (ook) werkt? Daarnaast is dit een vraag meer voor op het mondzorgforum, niet op het forum voor patiënten. Zoiets leg je trouwens het beste uit met foto's erbij. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren vr, 06/15/2012 - 13:01 Permalink
Re: tandarts rontgenfoto's leren lezen/herkennen
Daarnaast is dit een vraag meer voor op het mondzorgforum, niet op het forum voor patiënten. Zoiets leg je trouwens het beste uit met foto's erbij.