Implantaat tijdens slaap losgekomen

Author:
Implantatus
Posted:
vr, 06/22/2012 - 12:03
Hoi,
Ik ben al een jaar bezig met het plaatsen van een implantaat en vorige maand is eindelijk een kroon geplaatst.
Het gaat hier om een 2 fase behandeling gecementeerde kroon.
Echter al na 2 weken begon er steeds meer beweging te komen maar dat viel tot dan toe nog heel erg mee.Alleen wel af en toe wel gevoelig bij het eten maar ik dacht dat het erbij hoort , het is immers pas een paar weken dat ik de implantaat heb met kroon en al.
Maar de laatste week is er steeds meer beweging in gekomen. Na het lezen van alle fora had ik gehoopt dat het maar een schroefje dat niet goed vastzat of dat de cement los was gekomen. Maar het werd steeds erger en ik had contact opgenomen met de implantaat om dit na te laten kijken. Tot mijn schrik is vannacht , de dag van de afspraak met de implantoloog, het hele implantaat losgekomen terwijl ik sliep. Ik werd even wakker en merkte op dat ik iets in mijn mond had. Het was het complete implantaat wat dan los was gekomen. Mijn vraag is hoe kan dit binnen 1 maand gebeuren? en valt dit dan nog te wijten aan de implantoloog? ook ivm de kosten die al zijn gemaakt en hierna misschien nog alles opnieuw behandeld moet worden?
Ik baal er enorm van :cry: .Ik zit blijkbaar bij dat ene 1% waarbij het niet slaagt.

Groet en alvast bedankt voor jullie reacties