ik moet over een maand vrij veel gaten laten vullen maar heb een ontzettend grote angst voor de verdovingspuit(naald)
doet dat veel pijn? vroeger als kind vond ik het pijn doen maar hoe voelt da bij een volwassenen?
doet dat veel pijn? vroeger als kind vond ik het pijn doen maar hoe voelt da bij een volwassenen?
Re: angst voor de verdovingsnaald
maar, ben wel iemand met een hoge pijngrens: verstandskiezen laten trekken, 0,0% pijn gehad.
Laat gaatjes vullen zonder verdoving... dus weet niet helemaal of mijn ervaring de standaard is.
Dit is een forum waar heel veel mensen komen met vragen die voortkomen uit enorme angsten en jij moet zo nodig laten weten hoe "sterk" en "stoer" je wel niet bent...
Goed hoor, dat zijn de ondersteuningen waar iemand hier iets aan heeft... :smt009
Ik probeer slechts mijn uitspraak erboven te nuanceren omdat ik weet dat ik iets meer kan hebben dan gemiddeld.
Je bent niet de enige,
Heb vorig jaar 4 verdovingen gehad, 3 aan de voorkant, en die vallen wel mee.
Maar als je er 1 in je gehemolte krijgt, dat is pijnlijk.
En ook ik heb tandarts angst, alleen ik ben nog 15 jaar, misschien scheelt dat met de pijn?
heb er laatst nog een 3 spuiten gehad voorin de onderkaak
dat boren vind ik veel slimmer
ze moeten altijd die boor laten stoppen op je tanden/kiezen
suc6
gr k
?? wat bedoel je?
moeilijk uit te leggen
gas en gas los gas en gas los en bij het los laten houd ie het tegen de binnenkant van het geboorde gat aan om het sneller te laten stoppen
Het is me alleen nooit opgevallen. 8)