Ik heb begin deze maand 2 nieuwe vullingen gekregen. Achterste kies en die ervoor.
Nadat de verdoving was uitgewerkt, merkte ik dat ik mijn kiezen niet lekker op elkaar kon plaatsen, maar dat was 2 dagen later weer weg.
Helaas zijn we nu een tijdje verder en blijft de kies (kiezen) gevoelig voor warm/koud, en krijg ik een pijnscheut bij iets hards eten.
Nu lees ik iets over een te hoge vulling. Zou dit mijn probleem kunnen zijn?
Naar de tandarts gaan is niet mijn hobby, maar van deze zeurderige pijn (voornamelijk aan het eind van de dag) word ik ook niet vrolijk.
Ik hoor het wel.
Groetjes
Debbie
Nadat de verdoving was uitgewerkt, merkte ik dat ik mijn kiezen niet lekker op elkaar kon plaatsen, maar dat was 2 dagen later weer weg.
Helaas zijn we nu een tijdje verder en blijft de kies (kiezen) gevoelig voor warm/koud, en krijg ik een pijnscheut bij iets hards eten.
Nu lees ik iets over een te hoge vulling. Zou dit mijn probleem kunnen zijn?
Naar de tandarts gaan is niet mijn hobby, maar van deze zeurderige pijn (voornamelijk aan het eind van de dag) word ik ook niet vrolijk.
Ik hoor het wel.
Groetjes
Debbie
Re: nieuwe vulling, nu pijnlijk
En thanks voor je snelle reactie!
Fijn weekend!
Ben afgelopen maandag naar de tandarts geweest. Hij heeft geslepen en gedaan (tot bloedens toe).
En nu is het nog steeds pijnlijk, meer zeurderig. Geen pijnscheuten met kauwen meer. Dat is dus opgelost.
Waarschijnlijk geduld hebben......