Goedemiddag,
ik ben gisteren gevallen, daarbij is een stuk van me voortand afgebroken.
nu ben ik 1.5 uur thuis na de behandeling met composiet, en nu blijf ik het heel erg voelen, vooral kou.
is het normaak dat het nu nog gevoelig is, want nu begint de verdoving uit te werken en nu merk ik dat het gevoelig is.
ik moet trouwens donderdag nog terugkomen bij de zelfde tandarts, afwachten en donderdag wat meer navraag naar doen?
ik heb ook nog een andere vraag, ik heb het idee dat mijn 2 boventste voortanden naar voren zijn gekomen, nu hebben ze er een foto van gemaakt en ze zien er niks aan, maar ik blijf het gevoel hebben dat me voortanden meer naar voren staan dan voor mijn val, de tandarts verklaarde het dat het door de klap kwam en vanzelf weer zo wegtrekken.. ik maak me er nog al druk over,,
ik ben gisteren gevallen, daarbij is een stuk van me voortand afgebroken.
nu ben ik 1.5 uur thuis na de behandeling met composiet, en nu blijf ik het heel erg voelen, vooral kou.
is het normaak dat het nu nog gevoelig is, want nu begint de verdoving uit te werken en nu merk ik dat het gevoelig is.
ik moet trouwens donderdag nog terugkomen bij de zelfde tandarts, afwachten en donderdag wat meer navraag naar doen?
ik heb ook nog een andere vraag, ik heb het idee dat mijn 2 boventste voortanden naar voren zijn gekomen, nu hebben ze er een foto van gemaakt en ze zien er niks aan, maar ik blijf het gevoel hebben dat me voortanden meer naar voren staan dan voor mijn val, de tandarts verklaarde het dat het door de klap kwam en vanzelf weer zo wegtrekken.. ik maak me er nog al druk over,,
Re: Composiet aanzetsel, nu nog gevoelig
Dat het nog gevoelig is, is niet gek. Je tand heeft toch een klap gehad, zowel van de val als van de behandeling.
Het is logisch dat je je er druk over maakt, maar je bent in goede handen bij je tandarts.
Er zijn foto's gemaakt, en donderdag ga je er weer naartoe.
Meer kun je op dit moment even niet doen.
Re: Composiet aanzetsel, nu nog gevoelig
alleen mijn tandvlees voelt dik en trekkend aan, zou dat van de behandeling kunnen zijn? of miss door mijn val, ik merk aan mezelf dat ik er constant mee bezig.ben en er ook op blijf letten..
ik ben al nerveus voor tandartsen en doktoren enzovoorts, en nu word ik eigenlijk alleen maar meer zenuwachtig omdat niet weet of dingen erbij horen of niet..