Ik heb hier dus last van en heb enorm veel pijn eraan. Ik spoel het regelmatig schoon met een monoject 412 spuit gevuld met wat warm water en wat zout om het goed schoon te houden.
Nu las ik op sommige sites dat een tandarts ook een soort watje in het gat kan stoppen wat zou helpen tegen de pijn, maar m'n eigen tandarts heeft dit niet gedaan. Heb ik dit wel nodig? Ik slik nu 3x 600mg brufen en heb tussendoor ook nog eens paracetamols, maar de pijn blijft hevig.
Verder is mijn 2e vraag wat ik nu wel kan eten en drinken. Moet ik gewoon zachte/vloeibare dingen blijven eten? Of kan ik op een bepaald moment weer gewoon normale dingen eten? Appelmoes en vla begint toch wel te vervelen nu. :P Kan ik ook gewoon koffie en thee weer drinken? Of is dit toch nog af te raden, omdat het misschien te warm is?
Nu las ik op sommige sites dat een tandarts ook een soort watje in het gat kan stoppen wat zou helpen tegen de pijn, maar m'n eigen tandarts heeft dit niet gedaan. Heb ik dit wel nodig? Ik slik nu 3x 600mg brufen en heb tussendoor ook nog eens paracetamols, maar de pijn blijft hevig.
Verder is mijn 2e vraag wat ik nu wel kan eten en drinken. Moet ik gewoon zachte/vloeibare dingen blijven eten? Of kan ik op een bepaald moment weer gewoon normale dingen eten? Appelmoes en vla begint toch wel te vervelen nu. :P Kan ik ook gewoon koffie en thee weer drinken? Of is dit toch nog af te raden, omdat het misschien te warm is?
Re: Vragen over alveolitis..
De tweede dag kun je al een stuk beter leven.
Ik heb nu ook Corsodyl gekregen, maar dat is volgens mij mondspoeling ipv met die spuit ofzo. Weet ook niet precies of dit hetzelfde is.
Het leek beter te gaan, maar nu heb ik sinds een paar dagen weer pijn bij het nemen van warme dranken / eten. Zelfs zacht eten doet zeer.
Toen keek ik even goed in de spiegel met een lampje en zag ik dat er een soort van loshangend opgezwollen rood ding zat, leek wel beetje op los tandvlees eigenlijk ofzo... weet niet zeker. Er zat ook iets wits in wat vast zat in dat rode gedeelte.
Is het nu alsnog ontstoken geraakt? Hoe kan dit gebeuren als de wond gesloten was?