Ik heb vorige week vrijdag tot mijn schrik ontdekt dat er een schilfertje van mijn linker voortand af is.
Nu heb ik over anderhalve week (niet aankomende donderdag maar de week daarop donderdag) een afspraak bij de tandarts.
Kan ik rustig tot die tijd wachten of is het verstandig om een eerdere afspraak proberen te maken?
Nu heb ik over anderhalve week (niet aankomende donderdag maar de week daarop donderdag) een afspraak bij de tandarts.
Kan ik rustig tot die tijd wachten of is het verstandig om een eerdere afspraak proberen te maken?
Re: Schilfertje van voortand af
Als het echt maar een klein schilfertje is, kun je wachten tot je afspraak hoor.
Ik baal er enorm van want omdat het een voortand is zie je het wel en dat is niet echt mooi.
Maar het is niet supergroot ofzo dus denk dat ik de afspraak afwacht.
Hoop dat er iets met composiet opgezet kan worden. Of breekt dat dan zo weer af als je een hap uit een appel neemt ofzo?
Ik denk dat het komt omdat mijn tanden niet meer goed staan na de beugel, want nu bijt ik vaak op elkaar met mijn tanden aan die kant waar die stukjes eraf zijn. Maar de tandarts vond het toch nog niet genoeg reden voor een nieuwe beugel. Al kan dat wel als ik het echt per se wil.