Author: Lieneke Posted: ma, 07/09/2012 - 08:13 Bekijk de video om te zien wat een mondhygienist uitvoert bij een intake. Het zou als volgt kunnen lopen: http://www.youtube.com/watch?v=eReE9H05e9U Newtan Re: Video: Wat doet een mondhygienist bij 1e bezoek? Ik vind dat je het leuk doet op de video. Gewone mensentaal enzo. En een boel empathie. Mag ik de video op mijn site zetten, Lieneke? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 07/09/2012 - 21:34 Permalink Lieneke Re: Video: Wat doet een mondhygienist bij 1e bezoek? Dankje! Doet me goed. Tuurlijk, mag je plaatsen. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 07/09/2012 - 22:12 Permalink Gnoefje tip voor digibeten: link op internet (je browser) plakken. De link moet je kopiëren en plakken in je browser (bv safari, Firefox, internet explorer) . En niet, zoals ik probeerde in YouTube, want dan herkent ie m niet. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 09/11/2019 - 17:51 Permalink 3634 weergaves
Newtan Re: Video: Wat doet een mondhygienist bij 1e bezoek? Ik vind dat je het leuk doet op de video. Gewone mensentaal enzo. En een boel empathie. Mag ik de video op mijn site zetten, Lieneke? Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 07/09/2012 - 21:34 Permalink
Lieneke Re: Video: Wat doet een mondhygienist bij 1e bezoek? Dankje! Doet me goed. Tuurlijk, mag je plaatsen. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren ma, 07/09/2012 - 22:12 Permalink
Gnoefje tip voor digibeten: link op internet (je browser) plakken. De link moet je kopiëren en plakken in je browser (bv safari, Firefox, internet explorer) . En niet, zoals ik probeerde in YouTube, want dan herkent ie m niet. Stuur privébericht Login of registreer om te reageren wo, 09/11/2019 - 17:51 Permalink
Re: Video: Wat doet een mondhygienist bij 1e bezoek?
Gewone mensentaal enzo. En een boel empathie.
Mag ik de video op mijn site zetten, Lieneke?
Re: Video: Wat doet een mondhygienist bij 1e bezoek?
tip voor digibeten: link op internet (je browser) plakken.
. En niet, zoals ik probeerde in YouTube, want dan herkent ie m niet.