Beste allemaal,
Ik ben vorige maand naar mijn tandarts geweest omdat een deel van mijn vulling was losgekomen.
Bij aankomst heeft hij wat foto's gemaakt en een gebit scan.
Er is toen een noodvulling geplaatst en een afspraak gemaakt voor een wortelkanaal behandeling.
Dit was volgens de tandarts noodzakelijk om dat het gat te diep was.
Er is een afspraak gemaakt voor een kleine maand erna.
Ik heb laatst de nota ontvangen waarop staat: te betalen €1091.00
Ik schrok me drie keer in de rondte.
Er is tijdens de behandeling en met de noodvulling nooit gesproken over bedragen.
Ik was zelf uitgegaan van ongeveer €400-€500
Kan dit echt zo veel zijn?
De code's die op mijn nota staan zijn:
E114
C214
A511
L314
E151
A311 4x
L411
E411
E421
A211
A321
A711
Ik ben vorige maand naar mijn tandarts geweest omdat een deel van mijn vulling was losgekomen.
Bij aankomst heeft hij wat foto's gemaakt en een gebit scan.
Er is toen een noodvulling geplaatst en een afspraak gemaakt voor een wortelkanaal behandeling.
Dit was volgens de tandarts noodzakelijk om dat het gat te diep was.
Er is een afspraak gemaakt voor een kleine maand erna.
Ik heb laatst de nota ontvangen waarop staat: te betalen €1091.00
Ik schrok me drie keer in de rondte.
Er is tijdens de behandeling en met de noodvulling nooit gesproken over bedragen.
Ik was zelf uitgegaan van ongeveer €400-€500
Kan dit echt zo veel zijn?
De code's die op mijn nota staan zijn:
E114
C214
A511
L314
E151
A311 4x
L411
E411
E421
A211
A321
A711
Re: Kosten van een wortelkanaalbehandeling 4 of meer element
Bij het overstappen naar een andere tandarts, zit ik dan niet met wachtlijsten en het opnieuw makend van alle scans en foto's?
Het is dit soort "tandartsen" die zichzelf o zo geweldig vindt maar mede of zelfs hoofdverantwoordelijke is voor de negatieve publiciteit, en dus daardoor veroorzaker is van de de ruimte die politieke partijen zagen en van de minister helaas ook kregen waardoor het experiment voortijdig gestopt is. En op termijn is dat niet alleen jammer voor de tandartsen, de hele mondzorg in nl en daarmee ook voor de patiënt... En door dit soort clowns krijgen de wel goed en eerlijk werkende tandartsen ook een slechte naam als graaier etc. Kotsmisselijk wordt ik van dit soort types die ik eigenlijk de term collega niet waard vind...