Hallo, ik heb gister ochtend een wordtelkanaal behandeling gehad. De behandeling zelf ging redelijk pijnloos. Nu heb ik alleen erg veel last van napijn, ik werd er vanmorgen zelfs wakker van en mijn kiezen kan ik niet op elkaar houden. Ik heb gehoord en gelezen dat dit normaal is. Nu merk ik wel dat het tandvlees rondom de kies (Met name aan de buitenkant) behoorlijk donker aan het worden is. Hoort dat erbij?
Ik ben geen voorstander van pijnstillers maar op dit moment slik ik er wel 6/8 per dag, anders is het gewoon niet te doen. Ook bonkt het een beetje en er staat een constante druk op met het gevoel alsof ik de hele nacht met mijn tanden heb zitten knarsen. Verder voelt het erg dik aan.
Misschien dat ik me aanstel maar zoals de meeste wel weten is dit een heel irritant pijntje.
Ik ben geen voorstander van pijnstillers maar op dit moment slik ik er wel 6/8 per dag, anders is het gewoon niet te doen. Ook bonkt het een beetje en er staat een constante druk op met het gevoel alsof ik de hele nacht met mijn tanden heb zitten knarsen. Verder voelt het erg dik aan.
Misschien dat ik me aanstel maar zoals de meeste wel weten is dit een heel irritant pijntje.
Re: Wortelkanaalbehandeling napijn en verkleuring tandvlees?