Help, ga kapot van de pijn.

Author:
Frankino
Posted:
di, 07/24/2012 - 00:16
Was vorige week bij de ta, had wat fotos gemaakt en zag een gaatje in mijn kies linksonder. Hij heeft die kies opnieuw gevuld. Niks aan de hand denk je. Maar dit weekend kreeg ik een kloppende zeurende pijn in die kies. Heb de ta gebeld vandaag kan er woensdag pas heen. Maar ik heb momenteel zoveel pijn en mijn wang begint ook op te zetten. Heeft iemand nog een tip voor de pijn? Die ta is nog niet klaar met mij trouwens, ik had helemaal geen last van die kies en nu dit. Ik kan niet eens werken hierdoor, is toch absurt!
vV

eerdere afspraak afdwingen... ""pas woensdag tijd"", tenzj het kwam doordat je zelf niet op de voorgestelde tijden voor vandaag kon zeg ik dan: had ie ambtenaar moeten worden... pijnklachten zeker wanneer vroeg op de dag gebeld zie je gewoon dezelfde dag nog, zeker bij eigen patienten die recent nog geweest zijn.
di, 07/24/2012 - 08:17 Permalink
Frankino

Ik kom er net vandaan, zat dus indd een ontsteking. Hij heeft 3 kanaals-wkb uitgevoerd ' noem je dat zo ?'. De pijn is weg gelukkig 'godzijdank'. Heb nu een ab amoxicilline 500 mg. Ik heb dus indd gebeld vanmorgen en geeist dat ik vandaag nog terecht kan. De pijn was niet meer te harden. Volgende week verdere behandeling.
di, 07/24/2012 - 15:49 Permalink
Illuminus

Die ta is nog niet klaar met mij trouwens, ik had helemaal geen last van die kies en nu dit. Ik kan niet eens werken hierdoor, is toch absurt!

Gezien dit soort kreten, ben ik er eigenlijk wel meteen klaar mee.
Laat onverlet hetgeen vV al gezegd heeft over behandeling van pijnklachten.
di, 07/24/2012 - 15:50 Permalink
Frankino

Wat voor kreten. Als die ta het gewoon meteen goed had gedaan was er niks aan de hand geweest. Jij bent ook ta zeker? Dat verklaart waarschijnlijk een hoop! Moet je kijken wat dit weer allemaal kost! Zo wordt de zorg wel duur ja en gaan de premies weer omhoog! 'en maar declareren'
di, 07/24/2012 - 17:42 Permalink
vV

wie zegt dat de tandarts wat verkeerd heeft gedaan? (behalve jijzelf...). Wat ik lees is dit een gezien de behandeling onverwachte complicatie. De tandarts was niet verantwoordleijk voor het ontstaan van dat blijkbaar diepe gat...dat komt door jezelf. voorgeschiedenis weet ik niet, maar leg niet de schuld bij de reparateur zeg...! die probeert alleen maar te herstellen wat door welke reden dan ook (verkeerde voeding, slecht poesten , wellicht medicatie?) kapot is gegaan buiten ZIJN schuld.
di, 07/24/2012 - 17:51 Permalink
jaapjanmazzel

als je je tanden door de TA laaten behandelen, wilt het zeggen dat je je gehele gebit aan hem toevertrouwt, indien dit niet het geval is, moet je het gewoon zelf oplossen en niet naar de TA gaan.

dr zijn vast wel momenten/situaties waarbij de oorzaak bij de TA ligt, in mijn mening zeldaam, aangezien ze zorg vuldig te werk gaan, maar goed, ze zijn ook mensen he......

jij bent ook een mens, en daarom heb je gaatjes ;)
zo, 07/29/2012 - 04:41 Permalink