Pijn tussen kiezen

Author:
ccsflow
Posted:
wo, 08/15/2012 - 05:40
Hallo,

Enkele weken terug was ik naar de tandarts gegaan voor een controle en bleek dat ik gaatjes had, dus werd er meteen een afspraak gemaakt ik kreeg witte vulling aan 2 kiezen.
Ik had helemaal geen probleem en deed het zelfs zonder verdoving, ik denk dat het een diepe vulling was maar nu 2 weken later heb ik pijn wanneer ik iets eet vooral bij suiker popcorn als ik met mn vinger tussen mn kiezen duw krijg ik een lichte pijn.
mecánico para …

Staan de vullingen goed tegen elkaar? Soms krijg je door contourveranderingen ineens meer ruimte dan voorheen. En als er dan iets hards in wordt geperst doe.t dat vaak vervelend zeer. Bij dat soort klachten is terug gaan toch slim. En let wel, vroeger maaktje je eerst de ene vulling, en daarna de andere.....dat zijn sommige behandelaars een beetje vergeten. Stuk voor stuk werken om daarmee de anatomie optimaal te blijven herstellen is soms de reden van vreemde nieuwe contacten, te hoog , te ver naar binnen of buiten ( richting je wang) of geheel iet aanwezig.
wo, 08/15/2012 - 11:06 Permalink
ccsflow

Aan de zijkant van mn kies voel ik met mn tong een soort van een gaatje maar ben niet zeker ik voel een beetje ruimte tussen.ik heb ook vergeten te zeggen dat er iets doorzichtigs uit mn kies kwam is dat een stuk vulling? maar was niet echt een groot stuk je kon het gewoon door 2 breken.
wo, 08/15/2012 - 17:20 Permalink