Hallo,
Ik heb een vraag en zal hem ff in het kort uitleggen..
Vorig jaar ben ik op controle geweest en had zo goed als niks (1 klein gaatje)... Nu bijna een jaar later ga ik weer op controle en nu moet ik inneens naar de mondhygieniste omdat ik verdiepte pockets zou hebben?
Ik ben een meisje 26 jaar oud en moet nu een pocket meting laten doen... Kan dit zomaar? En kan je op deze leeftijd daar al iets aan mankeren?
Zo ja is dat heftig of valt dat wel mee?
Kan het na een jaar zo verslechterd zijn dat ik dit nu inneens moet? Heb anders namelijk nooit wat.........
Alvast ontzettend bedankt voor het antwoord!
Ben best wel bang voor de tandarts en nu ook mondhygienst :cry:
Ik heb een vraag en zal hem ff in het kort uitleggen..
Vorig jaar ben ik op controle geweest en had zo goed als niks (1 klein gaatje)... Nu bijna een jaar later ga ik weer op controle en nu moet ik inneens naar de mondhygieniste omdat ik verdiepte pockets zou hebben?
Ik ben een meisje 26 jaar oud en moet nu een pocket meting laten doen... Kan dit zomaar? En kan je op deze leeftijd daar al iets aan mankeren?
Zo ja is dat heftig of valt dat wel mee?
Kan het na een jaar zo verslechterd zijn dat ik dit nu inneens moet? Heb anders namelijk nooit wat.........
Alvast ontzettend bedankt voor het antwoord!
Ben best wel bang voor de tandarts en nu ook mondhygienst :cry:
Re: Kan dit?????
Het is een ziekte.
En om heel eerlijk te zijn is niet iedereen zo gezond als je wel vermoedt.
Het mooie is dat je er vroeg bij bent en het snel weer genezen kan.
Komt het vaak voor dan op mijn leeftijd?
Ik heb het ook laten doen. Jarenlang 2 x per jaar naar de tandarts geweest. Er kwam een andere tandarts en die zag dat er verdiepte pockets waren. Ik was geschrokken en vroeg hoe kan dat nu. Het schijnt dat het jarenlang niet goed schoongemaakt is onder het tandvlees :o
Heb je al een behandelplan gekregen? En wat moet er bij jou gebeuren?