Sinds twee weken is mijn gehemelte opgezwollen. Ik weet niet waardoor het komt. Eerst was de zwelling rood van kleur; inmiddels is hij lichtroze, met een klein, rood "wondje". De eerste week had ik pijn met eten en drinken, omdat dat er tegenaan schuurt. Daar heb ik nu geen last meer van. Maar de zwelling verdwijnt niet.
Ik ben ook al langs de dokter geweest; die heeft een spoelmiddel voorgeschreven, maar volgens mij helpt dat niet. Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb ook al gezocht op Google en kwam info tegen over gehemeltekanker of speekselklierkanker... ook daarbij ontstaat er een pijnloze zwelling.
Ik ben ook al langs de dokter geweest; die heeft een spoelmiddel voorgeschreven, maar volgens mij helpt dat niet. Wat kan er aan de hand zijn? Ik heb ook al gezocht op Google en kwam info tegen over gehemeltekanker of speekselklierkanker... ook daarbij ontstaat er een pijnloze zwelling.
Re: Opgezwollen gehemelte
Het vreemde is dat ik helemaal geen pijn heb. Ik heb ook geen pijn aan tanden en kiezen. Een ontsteken brengt toch kiespijn met zich mee?