hoi hoi zit met een probleem heb een kroon op mijn tand naast de voortand ..
van de week zat er wat tussen de twee tanden.. ik met een prikker er tussen en daarna zat die muurvast na veel gedoe
heb ik hem weer los gekregen maar nu zit de kroon wat los kan hem best wel erg bewegen..
dus ik naar tandarts nu heeft hij twee fotos gemaakt en de uitkomst was dat er niets aan de hand was de kroon had nog genoeg houvast .. maar ik ben toch niet gek hij zat muurvast en nu dit wat nu te doen.. maak me echt zorgen straks breekt hij.. en ik zag de fotos van mijn tand wat kon de tandarts eigenlijk zien ook de wortel vriendelijke groet
van de week zat er wat tussen de twee tanden.. ik met een prikker er tussen en daarna zat die muurvast na veel gedoe
heb ik hem weer los gekregen maar nu zit de kroon wat los kan hem best wel erg bewegen..
dus ik naar tandarts nu heeft hij twee fotos gemaakt en de uitkomst was dat er niets aan de hand was de kroon had nog genoeg houvast .. maar ik ben toch niet gek hij zat muurvast en nu dit wat nu te doen.. maak me echt zorgen straks breekt hij.. en ik zag de fotos van mijn tand wat kon de tandarts eigenlijk zien ook de wortel vriendelijke groet
Re: help
En als er wat tussen zit, dan gaat soms het tandvlees ontsteken.
Dan kan de wortel wat ruimer in het bot gaan zitten, de elastiekjes waar hij mee vast zit worden als het ware langer.
Maar dat zie je niet zomaar op een foto.
Heeft m'n collega ook geprobeerd of de kroon wiebelde of de wortel?
Anders zou ik nog eens terug gaan.
is wel toevallig dat na dat ik een prikker er tussen stak hij losser zat ik voelde het meteen ... had die dag een stukje appel schil tussen die tand en die kroon vandaar dat ik een prikker er tussen stak.. heb het gevoel dat de kroon iets naar voren staat..
De tandarts is toch degene die je het best kan adviseren.
Helaas komt het voor dat ontstekingen er in sluipen.
Dus hou het in de gaten.
Als je me kunt vertellen wat je aanvalt weet je wat je kan doen. :D
De vraag is niet welke ontsteking het is, maar welke aanval?
Welke aanval dat is, kan ik niet zo goed zien.
Hou het in de gaten, als er wat verandert, weet je meer.
Of het ook nog niet weet.